Saturday, March 15, 2014

❤ Student Life Begin

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
Assalamualaikum..
Wah, selepas dah setengah tahun aku lepak kat rumah finally aku kembali jadi student balik. 16 Februari yang lepas aku dah sampai kat bumi terengganu dan berdaftar sebagai student semula dia bahagian akademik UMT. Dalam setengah jam proses lapor diri dan daftar subjek selesai. Masa daftar tu aku cuma daftar subjek yang wajib ye. 

Yang bertanda YW tu semua subjek yang wajib aku ambil. Yang ULT tu plak saje aku gedik ambik balik coz nak baiki result punya pasal. Aishh, risau jugak kalau nak baiki balik nie. Risaunye result jatuh dari sebelum nie. Huhu ! 

Takpe, sekarang dah sebulan pun dekat UMT, daftar kursus dan minggu tambah dan gugur kursus pun dah tamat. So, memang dah sahkan subjek kat atas tu yang aku akan hadap dalam semester kali nie. Aku dah tak fikir banyak dah. Yang penting dapat grad dan dapat result yang lebih bagus dari sebelum nie. 

Nak menyesal ke apa dah terlambat. Dah tinggal lagi 2 bulan sebelum aku tempuh final exam. Dalam kalendar akademik final exam start 1 Jun. So skg dah pertengahan bulan 3, dah tak lama pun. So bersabar dan keep study to get the excellent result. 

=) Semoga Allah permudahkan urusan aku. Amin! 

No comments:

 
© IeykaShahidan