Wednesday, July 27, 2011

aku dah PENING~~

i ask my friend...
h0w kite nk tgk sum0ne tu suke kan kite or x....
then he said "kdg2 kte tgok dy cm benci gler kt kte tp sebaliknye.."
2 berdasarkan apa yang kawan aku tu cakapkan lah....
sme ada btol ke x..tu aku pn xpasti....mungkin btol n mngkin x...
depends on setiap individu...tapikan, bila di pk n di renungkan...
mgkin ada benarnye gk.....

aku sndri skrg sedang mengalami situasi nie....
perhatikan sum0ne nie....mula2 ak knl dy..bpak kerek seh~~
then 2 0r 3 days lpas 2 dy tbe2 tgur ak....tp,mnympah gler care dy....
bleh lak la kn dy mrah2 ak...da puas mrh bleh je dy mnx maaf kt ak...plik~~
nak kate dy suka kn ak 2..ak xpasti la...atau mgkin 2 cuma perasaan aku je.....
tp, bila aku tye kwn2 npe dy cm2...
kwn2 ak msti ckp..."nie msti ada sesuatu nie" sesuatu ap 2 ak xtw.....
n bila aku tye kn soalan yang sme kt abg agkat aku lak....
he said, " ika, abg rasa ada udang di sebalik mee" eh, ap sume nie.....
siyes aku xphm.....

erm, ble aku komen2 kt wall dy.....
1 ari 2 kwn dy ada ckp.." xlme ag la tu" then bila aku tye si pemilik wall 2...
he said, " skg benci2 dlu nt bru la leh syg2" ayat nie ag wt ak bertambah plik.....
knpe sume nie terjadi??huhu ak mmg xphm..
n xkn phm smp dy sndri explain kt ak....
bila ak tye n mnx dy explain...
dy msti jwb " xde ap sy nk ckp,awk pk la sndri" h0w?? ak nk pk sndri....hahaha
dy mmg bt0l2 wt ak jd pening~~

weh,kalau kau da tersuka aku gtaw la...xperlu la smpan lam ati..
n jgn la bg ak bertambah pelik dgn setiap ayat2 kau tu....huhu
pening2~~

apa pn jwpan yg ada lam ati dy 2..mmg ak xtw...
tp jwpan yg ada lam ati ak skg....
"s0rry, ati sy blom terbuka untuk menerima cinta, dan blom tiba mse nye lagi...sy dan awk cume kawan...if awk suka sy,sy time...n sy hrgai sgt2...tp please jgn harapkan pape dari sy k"
ak bkn tk0t untuk bercinta...
serious,ak xpnh knl erti serik dlm mncari cinta..tp, ak cuma tak0t untuk mengecewakan orang dan tkot dikecewakan.....
dan ak akn bia kn cinta itu hadir sndri lam ati....

kpada orang yg ak tujukan blog nie::
sorry,bkn niat sy nk malukan awk.....tp,nie hakikat sbnar...if awk ska sy trus trg..tp sy xleh nk sahut awk...jgn harap pape k~~


p/s :: mne guys yg bce n trse yg blog nie untuk dy...hope dy bleh bg pnjelasan lpas bca bl0g nie...


No comments:

 
© IeykaShahidan