Friday, July 29, 2011

FOBIA CINTA....!!!!

"bukan aku tak sudi bersama...
cuma diri tak sanggup terluka...
dulu terlalu percaya..
ku tak sangka aku mangsa...
fobia cinta"

l0ve this s0ng....mmg ase kne sgt dgn keadaan aku skrg nie....
yea, im admit~!! lpas je clash mmg ada yg cuba to have a serious relationship wif me..but, ak xdapat nak trima dy...n ada mbe aku marah kan ak sbab reject that guy..act, aku bukan nye sje ske2 nk reject dy ke ap....cme aku bel0m bersedia t0 have any relationship 4 this moment...ak cme takut perkara lama berulang kembali....ak suda penat untuk dikecewakan...hnya org yang pernah rasa pedih dan sakit di kecewakan je yg phm situasi aku skrg nie....yg ku cri bukan la psgn untuk bercinta shaja...tapi yg ku cari cinta sejati yg kekal abadi sehingga akhir hayat ak...

cm yg pernah aku ckp on da last entry....aku xkn pernah halang if ada sum0ne yg nk ske n syg ak...mmg ak hargai sume 2...tp, utk ak trime kasih dan syg dy as lover....s0rry t0 say, im n0t ready....if, ad sum0ne yg bt0l2 suke n syg ak....just meet my parents..hehehe tp, mmg ak xsangka la...dlm sekelip mata ad org ske kn ak....even ak dan dy bru je knl...

erm, bila s0al sal ati lak....yela, mmg la ak pn makin ari makin suke kn dy....ak ngaku la sal 2....if 1 day xde msj dri dy leh wt ak tercari2.....mmg ad 0rg ckp...2 tnda dy kite pn da mle ske kn dy..hahaha yeke??mgkin k0t...tp, ske as kawan jela..n0t m0re than that...if ak mmg di j0dohkan dgn dy..x kmna kn?? just berserah pd takdir je..xkisah la dy 2 cmne pn....ak nie xde la memilih sgt...rupe paras, carier dy bkn jd pilihan utama bg ak...da m0st imp0rtant is ati dy n cre dy nk jga ak...2 da ckup kn??


dear mr.Angry bird~~
bg kn sy sedkit wktu untuk mengenali diri awk dgn lebih lagi....kite knl2 ati budi msing2 dulu ea wak....if da lme nt bile tgk msing2 pn da serasi kite kawen trus jela awk...xpyh c0uple..huahahahhaaha ye2 je nk kwen~ gtai bn0r ak nie ek.....if awk bt0l2 ske kn sy awk tgu sy k..tgu smp sy ckp I DO~!!hehe <3

No comments:

 
© IeykaShahidan