Wednesday, August 17, 2011

tetap CINTA~


kau genggamlah erat tanganku.....
kau pimpin lah aku....
dan jangan kau lepaskan aku......
janganlah kau biarkan aku bersendirian.....
dalam meniti kehidupan yang penuh onak dan liku ini.......
ajarilah aku dengan kasih sayangmu......
bahagiakanlah aku dengan belaianmu......
lengkapilah aku dengan cintamu......


peluklah tubuhku......
dan jangan kau sakiti aku.....
janganlah kau khianati aku.....
sayangilah aku....cintailah aku....
sepenuh hatimu......
janganlah kau biarkan aku kesunyian.....
tanpa cintamu.....
selalulah di sisiku tatkala aku susah mahupun senang......


DEDICATED to some0ne ------------>>>>>
andai kau telah ditakdirkan untuk aku.....aku akan mencintaimu seadanya....aku akan menyayangimu seperti kamu menyayangiku.....dan tak kan sesekali aku sakitimu....janganlah kau mengharapkan sesuatu balasan dariku sekiranya kau memberikan sepenuh hatimu kepadaku...cukuplah sekadar kau juga tahu bahawa aku akan tetap di sisimu untuk menyayangimu....satu pinta dariku, kau bimbinglah aku ke jalan yang benar....jangan kau biarkan aku tewas di setiap perjuangan ku....bantulah aku untuk mengecapi sebuah kejayaan seperti kamu....dan jangan kau biarkan aku di dalam kegelapan keseorangan......kau bimbing aku dan bantu aku untuk keluar dari kegelapan itu.....dan janganlah kau biarkan aku menanggung kesakitan tanpa kau merawatinya.....jangan kau pergi dariku bila kau temui cinta lain...pergilah kau dariku apabila yang mencintaimu datang menjemput.....walaupun yang mencintaimu itu datang menjemput,ku pinta agar kau tidak berhenti untuk mencintaiku.....dan janganlah kau berubah sedikit pun...kerana perubahan mu itu akan membuatkan hati aku terluka.....


No comments:

 
© IeykaShahidan