Thursday, September 8, 2011

Kembali Pulang.

Arghhhhh~~~~
Aku tidak sanggup untuk mengemas beg aku untuk pulang ke universiti. Setelah sekian lama cuti akhirnya kini sudah tiba untuk aku pulang semula ke universiti. "mama, akak xm0 balek u boleh?" mengharapkan supaya mama aku bercakap. "boleh, xpyah la balek." Untungla kalau mama aku cakap macam tu kan? Tapi, hakikat sebenar. "galak,jangan nak mengada la..Tiket pun dah beli." Haaa, kan dah kena. Suka atau tidak suka aku terpaksa pulang ke universiti untuk meneruskan baki-baki yang tertinggal di sana. Cuma tinggal dua tahun untuk aku tamat belajar. Dan kemudian entah ke mana destinasi kehidupan sebenar aku. Yang aku cuma harapkan supaya aku sentiasa di murahkan rezeki. AMIN~

Arghhhh~~~~
Pilunya rasa hati ini nak kemas barang-barang. Nak tengok beg pun rasa macam tak sanggup. Macam mana nie? Tolongla kemas barang untuk aku. Rumah kata pergi, Umt kata mari. Aku pula dalam kesedihan ketika ini. Entah di mana la beg aku berada sekarang. Tak ada perasaan langsung untuk aku mencarinya. Masa semakin suntuk untuk aku. Memang akan ada barang-barang yang aku tinggal bila dah aku kemas barang-barang di saat-saat terakhir. 

Eh, macam aku pergi tak nak balik dah je. Padahal lepas ini aku akan balik lagi. Bukan sekejap tapi untuk selamanya. Tak sabar rasa untuk aku menanti saat-saat itu. Mengharapkan masa berjalan dengan pantas. Aku ingin pulang untuk bersama di sisi keluarga aku. Aku benar-benar mengharapkan dua tahun seperti dua hari. Mungkin ini lah masalahnya bila dah cuti lama-lama. Nak balik pun dah naik malas. Nasib la~

BACK TO UNIVERSITY~~~~

Aku akan pulang. Dan kepulangan aku kali ini dengan seribu motif. Masih ada yang perlu aku selesaikan di sana. Doakan kejayaan aku~~~

No comments:

 
© IeykaShahidan