Sunday, July 21, 2013

Welcome to Aurora Collection !


Assalamualaikum . . 

Alhamdulillah , dalam beberapa hari nie bisnes aku berjalan . Ini berkat usaha dan kerajinan aku juga . Sebelum nie , agak malas nak update sebarang stok . Apatah lagi nak ambil order dan promote di facebook . Tapi semalam akibat kerajinan yang melampaui batas dan waktu aku sempat edit barner untuk page aku sendiri . 
Korang boleh la jengahkan diri korang untuk menjamu mata sempena menjelang syawal nie kat page Aurora Collection . Haaa ! page aku sendiri dan sepenuhnya dikendalikan oleh aku seorang sahaja . Sebelum nie banyak ambil order pakai facebook je . Tapi disebabkan aku ada dua facebook so susah la update sini sana . Jadi , aku pun apa lagi wujudkan page nie . 
Sebenarnya page nie dah lama pun aku wujudkan sejak bulan March hari tu lagi . Tapi disebabkan aku nie sibuk dengan study dan segala jenis assignment . So , masa untuk aku update page nie agak terbatas . Maka , aku biarkan page tu tak terjaga dan tak berupdate . Sama la macam blog nie . Hampir sebulan tak update . 

Haa , ini lagi satu facebook aku . Yang nie official untuk aku jalankan aktiviti perniagaan aku . Dah lama aku jalankan perniagaan nie sejak bulan July 2011 lagi . Dah 3 tahun la kan ? Betul ke aku kira nie . Kalau korang rasa susah nak like page bagai korang boleh add FB aku nie : Aurora Collection . Korang boleh inbox aku untuk sebarang pertanyaan .  

Jom like page : Aurora Collection 

or

U can also add my official fb : Aurora Collection

No comments:

 
© IeykaShahidan