Wednesday, October 30, 2013

❤ Bukan Dia Tapi Aku ❤




Berulang kali kau menyakiti..
Berulang kali kau khianati..
Sakit ini cuba fahami..
Ku punya hati bukan tuk disakiti..

Bukan Dia Tapi Aku ? Dah berkali lagu ini aku mainkan . Aku cuba untuk fahamkan apa yang disampaikan . Sedih dan sakit bila dipermainkan . 

"Ku akui sungguh beratnya meninggalkanmu yang dulu pernah ada, Namun harus ku lakukan kerna ini yang terbaik" 

Benar ! Walau hati terluka . Walau hati terasa berat . Namun tetap perlu tabah untuk melepaskan sesuatu yang bukan milik kita . Mungkin di suatu saat nanti , ada sesuatu yang jauh lebih bermakna yang akan hadir . Tabah dan sabar untuk terima hakikat . Aku tahu sakit kerana cinta itu sangat mendalam lukanya . Aku juga pernah merasakannya . 

Sakit cinta hanya sementara . Berjalanlah kehadapan . Dan cuba cari kehidupan yang selama ini ditinggalkan kerana cinta . Pasti , sesuatu yang indah akan kita temui . Kuat ? Mampukah hati kita kuat setelah disakiti . Mampukah luka dihati kita sembuh . Cuba ! Itu saja yang perlu dilakukan . Memang bukan suatu kerja yang mudah . Tapi jangan mengalah selagi belum mencuba . 




No comments:

 
© IeykaShahidan