Thursday, October 24, 2013

❤ Kembali Pulang



Assalamualaikum..❤

Kembali pulang ? Aku bagaikan seorang anak sesat yang kembali berjalan pulang . Ecehh ! Ceritera ini bukan untuk ceritakan aku sesat 3 tahun dahulu . Apatah lagi "Kembali Pulang" seperti yang didendangkan oleh "Kangen Band" (lagu feberet iolls :P ). Dan bukan juga kisah dimana cinta bertaut kembali . Ohh Pelisss !

Yang sebonarnya, aku dengan "excited" sekali nak bagitau aku akan kembali activekan blog aku . Ewahh ! Sukenyeee . Sebulan blog ni tak berupdate . Hambekkauu~ Al-maklum la, kesibukan jadi "baby-sitter" dan dalam masa yang sama sibuk uruskan bisnes . Hasilnya, blog yang sanjung aku di anak tirikan . Kesian !

Setelah sebulan tak "update" dan tak aktif , aku dengan gagah lagi perkasa bersengkang mata tak tidur malam design blog ni . Nampak simple dan aku cukup puas hati . Aman sikit mata aku nak buka blog . Kalau edit terlampau nanti bukan setakat blogger lain serabut , tuan blog nie sendiri migrain kalau buka . Hehe .

Errr ~ Apa lagi ye aku nak merepek ? Ter . Ter . Ter . Ok . cukup untuk setakat ni dulu . Esok lusa sambung merepek lain .




Next Entry : Monyet Boleh Bercakap





No comments:

 
© IeykaShahidan