Tuesday, September 18, 2012

Riang Ria Raya KKK 2012

16 september yang lepas course aku ada buat program jamuan hari raya . "Riang Ria Raya KKK" . Nama tu mantain ye sejak bertahun lamanya . Hoho ! Jamuan raya nie jamuan raya yang terakhir bagi aku dan kawan-kawan aku yang lain . Sebanya aku dan kawan-kawan yang lain sekarang dah Third Year !! Yeahhh !! Macam sekejap je masa berjalan kan ? Tahun depan sedar2 dah last semester . InsyaAllah , kitorang akan grad tahun depan . 

Jamuan raya tahun nie memang best sebab makanan nya limitless ! Perghh ~ Banyak gila makanan sampai boleh tapau bawa balik . Itu yang aku nak . Tapi aku tak bawa balik pun . Makan je dekat situ . Kenyang balik boleh tidur . Hehe ! Paling aku suka nasi impit . Sedap sangat !! Terasa macam nak lagi je . 

Kat bawah nie ada la sikit gambar yang dapat di culik dan di curi . Silalah menjamu mata dengan hidangan yang disediakan .

Akak2 senior yang comel !

Super senior bergabung dengan adik senior dan adik junior ! Happening !

 Yeay !! dahThird Year !!

Cukup la kot jamu mata . Tak boleh jamu mata lama2 sangat ye . Nanti juling . Apa pun jamuan raya tahun nie memang best . Ramai sangat yang datang . Penuh MK12 dan MK13 . Tahniah to second year yang berjaya anjurkan jamuan raya yang best . 

No comments:

 
© IeykaShahidan