Saturday, September 8, 2012

Umt ! Here I Come ~

Eh , dah 8 september ? Menghitung detik nak naik bas malam nie . Oh no ! Tak nak balik umt la . Berat sungguh rasa nak balik umt . Bukan bermaksud aku tak rindu suasana riuh rendah kawan2 tapi hati aku nie lagi berat nak berjauhan dengan orang yang selama nie ceriakan hati aku . Almost sebulan aku rasa dekat dengan dia . Bila dah terlampau rindu senang je nak keluar jumpa . Nantti bila dah balik terengganu dah sah-sah la jarang jumpa . Terpaksa la back to masa mula-mula aku kenal dia dulu .

Dalam hati yang tak berapa nak rela nie gagah jugak la aku packing barang . Kalau sebelum nie denganlaju dan pantas aku dah siap packing tapi sekarang nie memang liat lagi malas aku nak packing . Tak pe la , macam mana pun terpaksa jugak aku balik sambung study aku yang berbaki setahun lagi . Hope setahun tu aku boleh habiskan . Nak cepat grad nak cepat cari kerja nak cepat cari duit kumpul duit then nak cepat kahwin . Motif ! Haha .

Ok ! Lepas nie berkemungkinan blog aku akan dipenuhi dengan post pasal kehidupan sebagai pelajar kembali . Semester 5 akan datang esok nie mungkin agak lain dari sebelum nie. Yela , dah jadi super senior . Dah third year merangkap final year gitu . Banyak benda yang perlu aku selesaikan sebelum mulakan kuliah . Dengan nak ambik elektif lagi dengan nak daftar subjek repeat lagi . Nasibla satu subjek je yang aku sangkut . Oh My Carbonyl !

Kat sini je dulu kot aku mampu update . Memandangkan barang aku yang berselerak dalam bilik nie terpaksa aku stop kat sini dulu . Nanti aku update lagi ye . Hehe ! Last guling-guling atas katil before bertolak ke terengganu malam nie sangat sayukan hati aku . Huhuhu . Bye2 kedah !

No comments:

 
© IeykaShahidan