Monday, October 31, 2011

dah sem 3 seh~!!!

pejam celik pejam celik....now, aku dah masuk sem 3 bersamaan dengn tahun 2...xlame lagi aku akan grad..skg nie pn ada mse lagi 2 bulan je untuk ak kuliah sebelum tibanya final...tetibe aku rasa cuak seketika...hehehe tapi dalam mase yang singkat nie pn boleh lagi aku berfoya-foya...adeh~~xpham la aku dengan diri aku nie....bila la nak datang keinsafan....bgun la cik ika oii~~~ smpai bila nk tido nie....kau kne kjar apa yang ada kt belum ada kt depan mata...yang di depan mata nie lak jgn lak kau lupakan.teruskan je.... kau jga dia....kau jaga apa yang ada kt depan mata nie mcam kau jaga pkwe je.....

sem 3 nie...hidup aku mmg happening abis.....bhgia sgt dengn ad kwn2 yang otak nye masuk air je.....no couple 4 this sem wat aku lebih tenang dalam kehidupan sebagai seorang pelajar....like my father said, nk bercinta 2 bleh....tp kne la cari org yang bleh membantu..bukan untuk musnahkn kehidupan kte like b4....ermm,xpela...yang penting skg nie aku dah temui kebahagiaan yang sebenar dalam hidup nie..xperlu nak kusut kepala lagi pk sal cinta2 nie....


No comments:

 
© IeykaShahidan