Tuesday, November 1, 2011

Perigi Mencari Timba...



1. knape kau xcouple smpai skrg sejak kau putus...?

2. aku tgk dia macam ok tapi knape kau xnak time je dia...?

3. dah ramai yang nak declare dgn kau, tapi kau reject sume 2 knpe ea...?

4. kau xnak couple nie sbab kau masih egt kt ex kau ke....?

5. lelaki yang mcam mna lagi kau nak pilih...?

6. kau memang dah xminat laki ke....?

macam soalan yang ditujukan pada aku bila aku cakap AKU XNAK COUPLE....nie bkn nye bermaksud aku nie xske laki or aku nie terlalu memilih....dan aku juga bukanny masih menunggu dan mengharap supaya ex aku kembali...apatah lagi untuk aku sayangkan ex aku lagi....gambar kat atas nie la jawapan sebenar pada soalan2 yang selalu je d tnye pada aku....sebenarnye aku pun punya ati dan perasaan juga seperti yang lain... dan aku bukan nye xnak couple langsung cuma wt mse nie aku rasa biarlah aku hidup seorang diri dlu....tipu la kan kalau dalam hati dah xde rasa nak couple...memang aku akui kadang2 aku rasa sunyi dan perlukan perhatian dari seorang yang disayangi....aku juga perlukan kasih sayang dan belaian dari seorang lelaki....lumrah kehidupan kan sebagai manusia....tapi, wt masa skrang I NEED TO BE ALONE....aku rasa dah cukup bahagi sekarang dgn punyai kawan yang ramai....dengan siapa saja aku boleh berkawan...tp dalam masa yang sme aku akan menanti seorang yang dapat menerima aku seadanya....mana tahu salah sorang dari kawan2 yang aku ada nie boleh tarik perhatian dan pikat hati aku ke? semua 2 kan ditngn TUHAN....apa pun saja aku terima....dalam pilih pasangan nie bkn satu bnda yang mudah aku rasa sebab  aku xnak dia sayang aku kerana kelebihan yang ada pada diri aku...tapi aku nak dia sanggup terima segala kekurangan dan kelemahan yang ada kat diri aku...dan sanggup bersusah senang bersama.....menanti seorang yang betul2 memahami aku itu memang susah....namun semua tu kan tidak mustahil....setiap orang telah dituliskan jodohnya....ada juga orang ckap kalau kita cuma menanti saja memang xkan kita temui....tapi,nak mencari??haha aku bukan nye DESPERATE mcm orang lain sampai xsenang duduk dibuatnye bila xde couple.....bukan cara aku la nak cari laki sbab AKU BUKANNYA SEPERTI PERIGI MENCARI TIMBA dan aku xnak di anggap mcm 2 skali.....memang aku ada usaha kan...tapi bukan dgn mencari tapi dgn mend0a...supaya aku ditemukan jodoh dengan seorang lelaki yang baik dan sudi terima aku seadanya....

No comments:

 
© IeykaShahidan