Saturday, July 7, 2012

Hanya Aku Cinta Kau Seorang .



bow divider


Kau hadir tanpa ku sedari,
Mengisi kekosongan hati,
Kini kau pergi tinggalkan ku,
Lemas ku dalam sepi......

Hujan yang turun ke bumi,
Membawa rindu yang mengunung,
Kau biarkan ku oh sendiri,
Malam ku tanpa mimpi.......

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan,

Mengapa takdir memisahkan,
Hanya aku cinta kau seorang,

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan..

Angin malam bawalah cintaku,
Menghapus rasa rindu......


bow divider

            Sweet sangat lagu nie . Lirik dia penuh makna yang tersendiri . Bila tengok tajuk entry nie mesti korang tahu kan . Ala , cerita super duper lover Hanya Aku Cinta Kau Seorang . Cerita dia a bit boring la . Kurang best sikit . Ending dia agak sedih . Err ~ Sedih ke ? Bagi aku tak berapa nak sedih la . Aku tak puas hati pun dengan ending cerita dia . Huahaha~ Nasib baik aku tak pergi tengok wayang . Kalau tak dah sah-sah rugi besar . Cerita meleret plus entah pape je . Bagi aku la kan . Kalau bagi orang lain tak tahu la pulak macam mana . Mungkin ada yang kata best . Benda paling aku suka sekali dalam cerita ini sebab lagu dia . Lirik kat atas nie la . Slow and sweet ~ 




No comments:

 
© IeykaShahidan