Monday, January 7, 2013

Deleted and Removed




Assalamualaikum . . 

Agak macam banyak masa pulak aku nie time2 tengah exam nie kan ? Sedangkan pukul 3pm nanti ada paper sekarang sempat lagi update blog . Memang nak kena sound budak nie . Aishh ! Jangan salah sangka . Aku baru lepas menelaah buku AKTA KUALITI ALAM SEKITAR 1974 yang aku sendiri tak paham kenapa aku kena belajar subjek nie . Huaaa~ 

DELETE ??
REMOVE ?? 

Back to our topic . DELETED AND REMOVED ! Apa sebenarnya nie ? Sebelum nie entry aku berlambak-lambak yang agak tak berapa nak matang dalam blog nie . So , sekarang masa untuk aku tapis semua dan segala jenis entry yang sudah atau sedang atau bakal aku postkan dalam blog nie untuk tatapan umum . Aikk ? Sudah berubah ke CIK IEYKA ? Yes ! I am . *Jawab dengan penuh riak dan takburnya* . Astagfirullahalazim ! 

Seperti yang telah aku azamkan untuk tahun nie . Maka episod untuk melakukan perubahan pun sudah berlaku . Walaupun tidak secara menyeluruh tapi perlahan-lahan la noh . Dari hari ke hari InsyaAllah aku akan cuba untuk mematangkan diri aku baik dari segi percakapan mahupun dari segi penulisan . Ini bukan sebab umur beb ! Tapi dah sampai kot masa untuk aku kembali ke jalan yang benar dan mencari keredhaan ALLAH . Ajal kita tidak tahu bila akan sampai . Entah esok atau lusa . Kalau niat je nak berubah tapi tak melakukan tak guna juga . Ye dop ?

Samada korang perasan atau tidak banyak la juga entry dalam blog nie yang sudah pun aku delete . Tapi , mungkin ada lagi yang tertinggal dalam blog nie aku tak delete . Later on aku cek lagi . Almaklum lah nak cek satu persatu entry dalam blog yang asalnya ada hampir 400 nie bukan mudah . Ambil masa yang panjang . Memandangkan sekarang tengah exam lagi la tidak kuasa aku untuk membukanya satu persatu . Err ! Ayat tak boleh nak skema lagi ke ? 

Okay . Cukup sampai sini dulu . Esok sambung delete and remove lagi ! InsyaAllah ~ Sekarang tiba masa untuk tidur ! 



No comments:

 
© IeykaShahidan