Friday, February 14, 2014

❤ Girlfriends Outing Day

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
Assalamualaikum..



Woot..woot! First time aku dapat join reunion dengan exschoolmate masa sekolah menengah! Geng asrama, geng kelas segala jenis geng la kan. Ladies je yang dapat join. Sebelum nie, aku stay terengganu tambah pulak banyak sangat halangan so terpaksa abaikan reunion. Haha! So, kali nie aku join dengan jayanya.


Okay, muka suci bersih. Anak-anak dara belaka. Time nie la nak lepak nak enjoy pun. Dah kahwin dah ada family susa sikit la nak melepak macam anak dara. Nak keluar rumah kena mintak izin encik Husband dulu baru boleh keluar. Tapi rasa masa masing2 dah kahwen reunion ajak suami la kot. Haha.

Pukul 9 pagi dah keluar pergi pick up sorang2. Ikutkan aku tak join, almaklumlah aku nie newbie! Lesen baru lagi nak drive or menunggang agak ketakutan. Kalau dekat naik moto insyaAllah aku berani. Ini jauh2 jalan sesak pulak. Fuh! Mintak simpang. Takut aku. 

Fikir punya fikir, last2 mintak izin kat abah aku pinjam kereta. Greenlight terus! Haha. Senang dah sekarang kalau aku nak keluar pergi mana pun. Takde macam dulu lagi. Janji jaga diri jaga maruah sudah cukup. InsyaAllah, maruah diri dan keluarga masih lagi terjaga. Alhamdulillah! 

Pagi2 lepak kat Tasik Darulaman. Gigih betul. Takde orang pun pagi tu melainkan pekerja saja. So boleh la kitorang nak buat mcam tasik tu kitorang yang punya. Haha! Kitorang lepak situ sampai pukul 12 je. Dah lapar terus gerak g makan. Melantak plak dekat Restoran Hamidah beramai2 sampai kul 1 lebih baru gerak g shopping. Shopping la sangat. Berwindow shop je.

Itu saja cerita girlfriends outing last night. InsyaAllah, next reunion coming soon on this raya. Lagi ramai lagi best. Ini pun last minit planning by cik siti. Ada masa nanti aku join lagi. Thanks for invite me. The best moment before going back to Terengganu. Hukhuk!

TILL WE MEET AGAIN!  ❤

No comments:

 
© IeykaShahidan