Saturday, February 15, 2014

❤ Sayonara Kedah

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
Assalamualaikum..



After almost 8 months dekat rumah tiba la saatnya aku berangkat pulang ke tempat aku tuntut ilmu. Kuala Terengganu, here I come! Sedih rasanya bila nak tinggalkan Kedah. Walaupun hanya sementara. Walau perit rasa terpaksa jugak aku tinggalkan Kedah buat seketika demi menghabiskan Degree aku yang hanya berbaki 4 bulan (1 semester). Sobs3x! Emo jap update entry nie. Nak nangis weh. :( 

Location : Home sweet home . Hj Md Shahidan and Hjh Basiroh's house.

Rumah dimana aku dibesarkan. Sekarang dah tukar warna dah. Gambar nie pun dah lama aku ambil. Tahun 2011 punya gambar. Haha! Okay, macam kali pertama pulak rasa nak tinggalkan rumah nie. Padahal aku dah bertahun study kat Terengganu. Rasa macam pertama kali pulak nak tinggal. Mungkin sebab dah terlalu lama kot stay dekat kampung. 


Tonight! 9.30pm aku dah berangkat pulang. Naik bas Tasik Kenyir. Bas favourite aku since aku semester 2. Kawan dari Palapes aku yang syorkan bas nie. Murah dan sangat selesa. Ini bas baru. Baru tukar tahun lepas dalam bulan 6. Dah cantik dan lagi selesa. Hehe! So apa pun, doakan aku selamat sampai kat MBKT esok pagi ye. Okay, macam mana aku nak balik rumah sewa. Anyone nak pick aku tak. Wink3x! Penuh harapan ada orang pick up. Jimat duit tak nak naik teksi. Haha!

Jangan pelik ye macam mana aku update sedangkan dah nak naik bas. Aku dah update entry nie a week before balik. Then save the date to publish this entry. Haha! Sodih weh nak balik. Berat hati rasanya. 

No comments:

 
© IeykaShahidan