Saturday, June 23, 2012

Tutorial : Daftar Akaun Says.com .

            Haa , korang pernah dengar tak pasal Says.com ? Kalau tak tahu korang boleh klik dekat sini ---> Says.com . Sebenarnya Says.com nie macam cara paling mudah la kita nak buat duit . Tak perlu pun nak bayar yuran ke apa ke . Bukan downline okey ! Cara dia sangat mudah . Sebagai bukti yang korang boleh dapat duit korang tengok gambar dekat bawah nie . 


          Banyak kan ? Ini yang latest la untuk bulan June ini . Sebelum ini saya dah 4 kali cash out pun . Fisrt time cash out dulu lepas sebulan saya main Says ini . Masa tu dalam yakin tak yakin jugak . Bila dah capai RM50 saja je saya nak test samada betul or tidak . Ternyata tak sampai sebulan saya dah receive duit . Hoyeahh ! Kali kedua pulak bila 3 bulan main says . Cash out pulak RM100 . Cash out kali ke empat paling banyak saya cash out . RM250 ! Banyak kan ? Duduk saja je dekat rumah sampai mengadap laptop terus dapat duit tiap-tiap bulan . Tak penat pun kan ? 

Macam mana nak daftar ?

            Tak tahu cara nak daftar ? Okay , meh sini saya nak ajar cara nak daftar Say.som ini . Ikut je step dekat bawah ini ye . Senang je . Jangan risau okay ! Hehe .

First :

Klik je dekat Says.com bawah ini .


Then , korang akan dapat macam ini kan ?


Second :

 Korang klik dekat Sign up !


Third :

Lepas korang klik dekat Sign up tu , boleh la korang daftar terus je . Masuk kan je username yang korang nak . Bila dah okay semua baru la korang klik Create my account . 

Fourth :

Dah selesai step-step nak daftar boleh la korang mula kan step promote pulak . 
Next tutorial saya akan cerita pulak macam mana nak dapatkan ramai yang klik iklan tu . Selamat mendaftar ye . 

Sekian !





No comments:

 
© IeykaShahidan