Friday, March 9, 2012

Latihan Industri !


Alhamdulillah , finally aku dapat jawapan yang selama nie aku tunggu . Kalau ikut tu memang betul la bidang yang aku nak . Bahagia makmal . Tapi , yang paroknya kat sini cuti dia hari jumaat je . Bak kata mama aku masa aku call dia tadi . Dia cakap aku tak boleh pergi jalan mana dah . Sebab biasanya family aku akan keluar jalan2 hari sabtu atau ahad . Apa-apa pun aku akan hold dulu offer nie . Next week aku nak call balik dengan kilang nie tanya pasal elaun . If tak ada elaun maybe aku akan apply dekat shah alam . Tempat yang abang aku suggest malam tadi . Sekarang aku dah boleh tarik nafas lega dah . Rezeki aku mungkin ada di mana2 je . Betul jugak kata senior aku malam tadi . Jangan fikirkan pasal pointer ke apa ke . Yang penting kita cuba dulu . Yes , I'll try my best !

No comments:

 
© IeykaShahidan