Thursday, May 17, 2012

18 Isu Berbangkit Dinner ???

Motif sangat tajuk nie . Kejap eh ! Tengok gambar dekat bawah ini dan korang sendiri akan paham kenapa aku buat tajuk entry 18 Isu Berbangkit Dinner .



Haaaa ~ Ambik kau ! Besar punya gambar . Boleh paham tak kenapa tajuk aku macam nie ? Mesti ada yang dapat tangkap kan ? Okay ! Orang yang search blog aku pakai topic tu sangat bermotif besar orang tu sebenarnya . Aku ingat dah dah habis dah kes macam ini rupanya still on ! Ada jugak eh yang nak stalk aku sampai tahap macam ini . Gila punya olang arrrr ~~ Itu baru sikit aku buat topik panas dah menggelabah macam katak kena siram dengan air garam . Kalau aku buat entry yang lagi panas isu seksi di stage ke apa benda ke dating dengan mat bangla ke macam mana pulak akan jadi ye ? Mau bertubi-tubi orang datang melawat blog aku . Banyak yang datangnya dari area Terengganu juga ! So , aku tahu la siapa mereka yang suka sangat memberikan rezeki pada aku .

Hoyehhhh ~ Alhamdulillah . Nak tahu kenapa aku cakap macam nie ? Sebenarnya tindakan mereka yang stalk aku nie buatkan income untuk nuffnang aku naik . Memang masyuk aku bulan lepas dan bulan nie . Sebabkan mereka yang stalk ini juga la aku dah pasang angan-angan tukar pakai iPhone 4s lepas ini . Lepas ini stalk la lagi blog aku ini . Then , income aku pun naik la lagi kan . Suka sangat cek ~ Bila dah stalk blog aku jangan lupa kutuk sama naaa~ Korang buat macam tu aku dapat duit korang dapat apa eh ? Kaya la aku lepas ini . Weeeee~~



p/s: post ini dah lama sebenarnya aku save dalam draft ! Saja aku tunggu nak post . Tapi tadi tengok ada lagi yang stalk terus jela aku update . Lepas ini ajak la ramai lagi kawan-kawan lain stalk blog aku ini . Agak-agak earning nuffnang aku naik sampai sampai sepuluh ribu nanti boleh aku pergi shopping kat overseas pulak kan . Untung la stalk aku ! Aku dapat duit  ! Aku Kaya ! Hahahhaha

No comments:

 
© IeykaShahidan