Wednesday, May 9, 2012

ART LOVE 3 # Thinking Of You



divider animationsdivider animations
 Every time you look at me and see me smiling, just know that I am thinking of you! 


Setiap saat dan detik hati ini tidak pernah kenal erti lelah untuk mengingati dirimu yang jauh di sana . Aku akan mengingatimu bukan hanya sementara waktu malah aku akan selalu dan selamanya akan merindukan dirimu yang jauh dari sisi aku . Biarpun aku disini tersenyum sendirian mengingati saat manis bersama dirimu . Senyum manis yang terukir indah di raut wajahku senantiasa setia untukmu disini . Hanya satu yang ingin kau tahu , walau jauh kita berada aku akan sentiasa menjaga hati ini kerana aku cuma ingin dirimu memiliki sekeping hati aku ini . Aku tahu diriku sangat lemah tika ini dan tak mampu lagi untuk bertahan dari terus mengingatimu . Namun , akan aku gagahi hari-hari yang datang dengan sentiasa setia pada dirimu . Dengarlah sayang , aku akan sentiasa menanti dirimu disini . Hanya dikau yang akan selalu dihati ini . 


dividers




No comments:

 
© IeykaShahidan