Wednesday, May 9, 2012

Rezeki !

2 bulan yang lalu aku ada update cerita pasal earning churp-churp . Ini la yang aku dapat . RM55.61 je ! Itu pun ambil masa yang lama nak naik earning sampai macam tu . Sebab masa tu aku tak pandai lagi dalam kes promote nie . Baru belajar nak main iklan la katakan . Aku cuma pasang dekat blog je . Aku mula main iklan churp-churp ini kalau tak silap bulan Oktober 2011 atau November 2011 macam tu . Kalau nak compare dengan orang lain dah sah la aku jauh ketinggalan kat belakang . Orang lain dah naik sampai beratus dah . Aku baru cecah 50 ringgit .


Tapi . . . . 

Berkat kesabaran aku akhirnya hasil yang aku dapat sekarang hampir RM200 . Dalam masa 2 bulan je aku mampu naikkan sampai RM200 tu kira dah cukup bersyukur sangat . Alhamdulillah , aku syukur sangat dapat duit dari churp-churp ini . Sebagai bukti korang tengok gambar bawah nie ye .



Tengok ! Churp-churp punya page pun dah berubah . Aku tak pernah cash out lagi duit churp-churp ini . Tunggu time terdesak nanti je aku akan cash out . So , korang tak nak ke join aku jadi macam nie ? Senang je kot . Bukan nye kena susah kan diri pergi cari orang ke apa ke . Duduk je depan laptop then click button share iklan dekat churp-churp ini je . Nanti akan naik la dekat FB or Twitter korang . Nak lagi untung korang create la page sendiri ke apa ke korang post je iklan kat situ . InsyaAllah nanti ada la yang click . 

Nak join korang pergi dekat sini  . CHURP-CHURP ! . Daftar la sekarang !






No comments:

 
© IeykaShahidan