Thursday, May 3, 2012

KKK's Gala Night Dinner !

Assalamualaikum . .


Post kali ini merupakan kesinambungan kisah dari Dinner In Making . Kali ini aku nak story pasal Dinner pulak . For the first time aku join dinner yang diadakan di Terengganu Equestrian Resort on 27 April 2012 . Selama 21 tahun aku hidup tak pulak aku merasa dinner dekat hotel . Kalau lunch tu pernah la kan at 5 star hotel lagi . Mungkin next time aku di invite untuk candle light dinner lak ke . Mr.Cat?? Boleh kan . Nak dinner kat atas kapal . (confirm Mr.Cat cakap jangan nak berangan) . Heee ~ Tak pe , simpan duit dari sekarang untuk buat surprise for my only one suatu hari nanti .

Aku tak tahu nak cerita apa la pasal dinner nie . Everything bagi aku sangat grand tapi ada certain benda mungkin tak boleh nak puaskan hati semua orang . We're not perfect ! But , benda simple tak perlu la nak kecoh sampai gaduh-gaduh kan . Its look too childish . Errr~ Be matured la beb! Bagi aku malam tu merupakan dinner yang grand dan mungkin lebih hebat dari dinner tahun lepas . Bukan aku cakap tapi kebanyakan lecturer cakap dinner yang kitorang as second year yang handle grand .

Story pasal makanan pulak sangat sedap . Kitorang makan western malam tu . Western ? Err ~ bosan dah kot ! Boleh dikatakan makanan harian aku je dekat rumah . Malam tu ada ayam , daging , sayur , mushroom soup (favourite aku) , nasi , spagetti (sedih ! xsempat makan coz kuah habis) dan ada la lagi dessert yang sangat sedap . Nak tunjuk gambar pun aku tak ada ambik gambar . Aku as crew malam tu terpaksa kot makan lewat . Itu pun makan apa yang ada je . Sedih kan ! Tapi , macam mana pun aku bersyukur la dari ada certain orang tu yang tak reti nak bersyukur . Okay ! Jom roll on the picture below .












And the last picture is . . . 




ME !! The cute one ~ lol .




On that night , everything is okay and great grand dinner . Alhamdulillah , hanya orang yang handle dinner ini saja yang tahu betapa susah dan sukar untuk mengendalikan dinner yang sehebat ini . Congrats to all yang telah bersusah payah since last semester untuk jadikan dinner pada tahun ini suatu dinner yang sangat bermakna untuk kita semua dan our juniors . Lagak macam dah last year kan ! Setuju sangat dengan Cik Diya yang mention that ignore those selfish and childish third year student . Sory Cik Diya aku copy paste ayat kau ! Hehe ~

Hoping fro the next dinner , I can eat a lot of food . Never care about prom king or prom queen . Siapa pun aku tak peduli pun yang penting aku cukup makan dan enjoy sudah . Tak nak dah terlibat dengan backstage or mana-mana unit sekali pun . Dinner just for enjoying our-self kan ? :) 


No comments:

 
© IeykaShahidan