Tuesday, April 10, 2012

Again !!

Hye bloggers and readers !

What means by again for this entry ? Okay ! Actually , aku tengah ada mood baik punya nak edit blog aku nie . So , if korang ada ternampak something yang agak pelik2 tu paham2 la ye . Coz , my blog is in progress !! Mencari something new yang sangat simple yang bertepatan dengan cita rasa aku sendiri . Yang ada sekarang nie dah lama aku guna .


Nie bahagian Header ! Sememangnya dah simple kan . So, aku pun tak sure nak pakai lagi ke tak . Apa2 pun tunggu jela nanti .


Nie pulak bahagian sidebar ! Mungkin aku akan kekal kan . 


Nie bahagian post entry ! Mungkin aku akan tukar background . Selama nie aku buat transparent . So , lepas nie tak tahu la macam mana . Mungkin dah lain .

Okay ! Itu yang aku pakai sekarang . Lepas ini mungkin 100% berubah or maybe 50% je yang berubah . Yang sure aku nak tukar background . Nak letak colour yang agak menarik . Selama ini ramai yang salah anggap blog aku nie warna pink . Oh please ! Its not pink la but light purple . Totally , love light purple or purple maybe sebab aku dah tersampuk dengan roomate aku yang gila purple . Hehehe . Tentang colour lepas ini mungkin aku akan kekalkan warna purple or colour lain . Aku sendiri pun tak sure . Aku pakai sumbat je apa yang patut asalkan sedap mata memandang . Nak edit blog nie bukan nya mudah . Ambik masa yang lama mengadap benda nie . Kalau yang dah terer gila tentang programming mesti kejap je dia buat . But, aku nie setakat basic nak edit2 itu ini boleh la . Itu pun ambik masa yang lama .

Tentang theme yang aku nak pakai plak aku tak decide lagi sama ada aku nak pakai theme blogskin or denim yang aku tengah pakai sekarang nie . Sebelum nie pernah la aku pakai blogskin . Memang menarik ! Simple and trendy . Tapi , bab nak edit blogskin nie memang leceh sikit la bagi aku coz aku nie a bit cerewet . Itu ini tak kena so  memang ambik masa berhari-hari baru aku puas hati . Tapi kalau denim plak senang sikit aku nak edit . Dalam 1 hari dah siap . Disebabkan aku nie jenis yang cerewet so , aku memang tak akan bagi orang lain buat . Biar aku buat sendiri baru puas hati . 

Whatever it is , just wait and see ! Sekian !

No comments:

 
© IeykaShahidan