Sunday, November 13, 2011

Tip Menghilangkan Lesu di Mata

Assalamualaikum....
hai,semua....mesti ada antara kita nie yang selalu tido lewat kn?? tambah plak kalau korang nie stdent kan? banyak assignment yang nak kena buat...lau xstay up memang xsah la kan hidup sebagai student nie...s0,bile dah stay up 2 nampak la mata korang 2 macam letih je kan...xbermaya je mata 2.....sebabkan kadang2 saya sendiri pun stay up dan mata pun nmpk lesu je...s0, saya cari la petua nenek moyang kte dlu.....mana tahu kan berhasil ke....cube la korang try petua yang saya bagi nie...


PETUA UNTUK MENGHILANGKAN MATA YANG LESU

PETUA PERTAMA

ambil uncang teh yang telah digunakan....dan sejuk kan uncang tersebut di dalam peti sejuk...lepas tu bila uncang teh tu dah sejuk baru la korang leh letak kt mata korang 2...korang lakukan je 2 kali seminggu...dah dapat hasil dy nanti korang gtaw saya ok...hehe 

PETUA KEDUA

saya rasa petua yang kedua nie mesti korang dah biasa buat kan....ala,senang je.korang g dapur..amk je timun dan potong bg jd bentuk bulat....lepas 2 letak kt mata korang...mse korang tgh tido....bngun pagi esok nye msti segar je mata korang 2....cube la wt~


1 comment:

missnad said...

hihihiihhi...betiol ke letak teh kat mata tu??ummmm..nanti nak try wat la!!..

 
© IeykaShahidan