Wednesday, November 30, 2011

Hampir ke situ~~!!



Alhamdulillah.....
masa sekarang nie aku dah boleh mula tarik nafas lega sedikit.....
sebabnya segala assignment dan report telah pun selesai.....
dan telah dihantar pun......
kira lepas nie aku dah boleh mula study untuk final......
setelah berhari-hari dan berminggu-minggu aku stay up....
untuk siapkan lab report serta assignment....
akhirnya sekarang aku dah boleh tido dan rehat yang secukupnya.....
seperti masa mula-mula start sem 3 nie......
betul kata pepatah "bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian"
aku dah rasa macam mana susah nya hidup sebelum nie....
tido aku memang xcukup....
semuanya sebab aku nak siapkan assignment.....
aku harap sangat segala usaha aku sem nie akan berhasil.....
aku dah tak nak jadi macam sem lepas......
menyesal gila kot...!!!
tapi, nak sesal pun dah tak ada guna kan?
benda dah lepas pun.....
dah xboleh patah semula dah....
yang penting aku teruskan kehidupan aku segabai seorang pelajar....
study adalah priority aku yang pertama.....
so,apa-apa pun yang terjadi dan bakal terjadi aku akan pentingkan pelajaran aku.....
aku nak capai cita-cita aku....
dan aku nak balas dendam dekat orang yang pernah jatuhkan aku dulu.....
kerana dia aku down gila....
sekarang tiba masa nya aku bangun dan buktikan pada dia yang aku xsemudah yang dia sangka kan untuk menjatuhkan aku......
mungkin dulu aku tewas......
tapi tidak bagi kali ini......
aku punya semangat yang baru......
dan juga azam yang baru untuk aku kecapi......


"Always bear in mind that your own resolution to succeed is more important than any other."

No comments:

 
© IeykaShahidan