Friday, November 4, 2011

MASALAH


semua orang mesti tahu MATLUTFI kn? kalau xtahu lagi so skrang dah tahu la kn? semua video-video yang dia buat memang best dan banyak moral of the story...macam dalam video nie jugak.....

video nie menceritakan tentang mcam mana masalah sekali pun pada asalnya datang daru diri kita sendiri jugak kn? macam dalam video nie matlutfi nie terlewat untuk hantar assignment...kalau korang la kn agak2 apa korang akan buat bila korang dah lambat untuk hntar assignment? dan pada masa yang sama korang jugak xsiap lagi assignment korang 2? mesti nak xnak korang akan hantar jugak on time even korang punye assignment tu xsiap kan? tapi mamcam kes dalam video nie lain ckit...macam mana lewat sekali pun dia cuba siapkan jugak assignment tu walaupun da due time to submit......

tipu la kan korang xpernah ada masalah...dan tipu la kan kalau korang xgelabah bila dah terlewat mcam kes dalam video nie...macam saya sendiri pun pernah terlambat......tapi, saya xusaha untuk siapkan malah saya hantar jugak..takut dengan lecturer la katakan..huhu tapi, yangruginye saya sndri jugak..mana la tahu if saya siapkan jugak ada je markah yang dia leh bagi even kena potong markah sebab lambat submit...

baru2 nie...lepas saya tonton video nie, saya terlewat bangun untuk ke kelas pada keesokan harinya....kelas pukul 8....bangun nya pukul 7.38...mau xgelabah mula2 2...tapi bila pk kan balek sal video nie...im trying to be cool...dan dengan pantas saya bangun g mandi dan siap2 untuk ke kelas.....dan finally saya sampai ke kelas pukul 8.10am....even lewat tapi saya dah berusaha untuk hadir jugak.....lecturer xmarah pun sebenarnya..tapi, jngn plak selalu kita buat cm2...

MORAL OF THE STORY:: BE COOL WHEN HANDLING THE PROBLEM~!!

No comments:

 
© IeykaShahidan