Friday, November 25, 2011

just BEWARE~!!

hye, aku rasa entry aku kali nie ad relate dgn entry yang aku penah post sebelum nie la.....nak tw x knpe...jap~~
korang try buka entry nie....dan bace bek2 ea setiap ayat2 2....Aku dan Dia~!! haaaa~~ da baca kn??dan korang jugak dah pham kn dgn janji2 seorang laki nie....terbaik kn ayat dia....then korang nak tahu x ap yang jd skg nie....

on 9/11/11 he said he wanna meet me..because he has something that wanna tell me...he said that's so important for him.....

on 10/11/11 at 6.30am he took me at Batu 6,Kuala Terengganu...in car, he said "u're special in my life n im promise for not forget u like before.....


hahahaha.....mulut kau kn mmg sweet bile berkate2 tapi kn malang nye aku nie xmudah untuk di tipu....mungkin sebab pengalaman aku sebelum nie kot....kite nie as manusia byk belajar dari pengalaman je sbnar nye..sebabkan pengalaman yang sebelum nie buat kan aku lebih hati2...skg nie aku mengalami masalah sukar untuk mempercayai lelaki....untung jugak rupanye lau kte xcya kt laki..at least xla trase ati sngt ble da kne tipu kn....cbe bygkan kalau kite cye kn sorg 2 lpas 2 ble dy tipu dah sah2 kte mkn hati giler2 kn....s0,kesimpulan nye jgn la nk cye sgt kt spe2..xkre la laki ke pmpuan ke...sume sme je sb name pn manusia kn....


macam masalah aku dgn K****** S****** nie sebenarnye....mse ari 2 dy ad jnji dgn aku nk cntct aku kn...yela, mcm yg dlm entry yg sebelum nie 2..korang ad bce kn jnji2 dy 2....so,korg nk tw x dy cne....huhuhu lpas je dy blek U dy...trus dy xcntct aku lgsg....aku just tgu dy je..lau dy xcntct jgn mimpi la kn aku nk cntct dy...sbab yg beria2 bkn nye aku tp dy sndri.....so, da kte aggap aku nie pnting sgt kn lam hidup dy xkn la nk diamkn diri je kn..pndai2 ar pk....

on 24/11/11 i sent a msg for him using others "account system" (sorry aku xleh nk gtw aku nymar tu pkai ap) and ask him about his GF......then he rplied and said he wish to have it...



owhhh, yeke??bgus la lau kau da ckp cm2....untung la gmbar member aku tu hot gler..mgkin kau nk ayt dy cne kau ayt aku....tgu je ap akn jd lpas nie..."game" kau baru nk mula...seronok jugak kn wt "game" mcm nie...at least aku bleh bka sume keburukan yg ad kt diri kau tu....


hello, dgn pmpuan lain kau bleh la nk sng2 je tipu kn..kalau dgn aku nie kau kne take more action to lie me...aku lbih hati2 lam hal nie la derr~~ kalau aku nie mudah kne tipu aku ase aku da lme kot couple dgn kau n ikut je ap kau ckp...tp untung la sume tu xjd kn....


aku da agak da....kau akan cari aku bile kau perlu je...ok,fine~!! lps nie siap la kau kn...jgn tye knpe tibe2 aku brubah jd "baek" sgt dengan kau kn....slme nie aku lyn kau nk xnk je kn...lpas nie aku akn pasti kn kau akn terkne....nasib la ea~~ kau sndri yg psang jerat~!! aku bkn nk berdendam ke ap...aku cme wt bnda nie untuk sdarkn dy je....lau aku xwt cmnie aku ase nt mkin ramai pmpuan yg akn terkne dgn dy...lau ad pmpuan yg cm aku nie xpe, aku xrisau...takut ad pmpuan yg sopan, yg lmbut n ayu ken tipu dgn dy je....mmg kesian gler la jwb nye....


p/s:: BEWARE with me k dear~~ ( dear ke?? HELL~~lo )
aku marah bkn sebab aku kne tipu..tp aku marah sebab aku tak nak dia trus wt kje bodoh nie ag....
n jgn lak ad yg pk aku marah sb aku syg dy...mmg x la kn?? sumpah~~!! aku ckp ckit pn ak xde ati kat dy......XDE ATI NAK SAYANG N CINTA KAT LAKI ag wat mse nie....

No comments:

 
© IeykaShahidan