Wednesday, November 16, 2011

Lemahnya Aku Saat Ini...


Huargghhhhhhh~~~~ngntuk nye rasa.....
lately tido aku memang xcukup.......
letih dah rasanya sekarang nie.....tgu saat cuti je aku nak tido...
bila la nk cuti nie.....msa cuti je aku leh rehat..
lau x memang xde peluang la aku nak rehat......
nak tau x sebab ap aku selalu lewat sekrang nie....
cuba tgk bwah2 nie......
nanti dapat la jwpan......


tu dia haaaa~~ amk buku tebal2....
dah la tebal menggunung tgi lak 2.....
buku2 duk tgu aku mentelaah je......
kes 2 la aku xleh nk tdo awl....
sbab byk sgt aku xstdy ag......lau aku tdo...
alamatnye memang buku2 nie sumpah aku la xleh jawab exam....


haaaaa..........
nie lagi satu masalah yang datang saat2 cmni......
EXAM~!!! tgl sebulan lagi kot untuk final....
belajar pn xsmpai ke mana lagi pun....
asyik men je lebih.....
cmne la aku nk baiki pointer nie....huhuhu


dalam duk serabut pk sal exam.....
bertimbun plak assignment aku......
aishhhh~~~letihnye aku ase.....nak je cepat abiz.....
kwen kot senang kn..??
xgaduh nk pk sal stdy lagi da.......
pk sal laki dgn ank lak.....
hahahahaha......

p/s:: study smart to achieve the aim~ beat the best and make sure get the best result in exam.....jangan jadikan alasan penat untuk tidak berjaya......bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian......





No comments:

 
© IeykaShahidan