Tuesday, November 29, 2011

Kenapa Aku Moody??




adoyai~~~
tetibe lak malam nie aku ase mcam....macam ape eh??
nak marah tapi tak rasa nak marah....
nak nangis tapi tak rasa lak nak nangis dan tak tahu pun kenapa nak nangis....
mungkin ini kesan dari aku ternampak EXbf yang paling cemerlang dalam menyakiti hati aku kot masa kat kedai makan tadi.....

aishhhh~~~
kenapa masa mula-mula aku masuk kedai makan tu aku tak perasan dia ada kat situ....

kalau aku tahu dari awal memang aku patah balik pergi kedai lain je....
nasib la aku dah siap order makanan sekali pusing belakang...

fuhhh~~
macam aku kenal je mamat ni kan...
gila kentang nya mula tu bukan main hepi lagi aku.....
siap boleh nyanyi lagu siam masa aku melangkah keluar kedai tu....
memang slumber kan aku nanyi tempat public macam tu....

eh korang.....
nak tahu tak lagu apa....
macam nie lirik dia....
oh..oh...oh....oh....jeng...
oh...oh.oh..jeng

sekali ternampak je muka dia terus bertukar lirik...

dari oh...oh..oh..oh jeng trus jadi oh damn~~!!!
fikir balik macam kelakar la plak...


sebab benda tu memang on the spot keluar dari mulut aku lepas nampak dia....
tu kira dah lepas azab pertama....

elok aku pergi kedai photostat then beli ais krim semua...
patah la balik nak ambil makanan yang order tadi tu.....
aku dah mula la menggigil seluruh badan...
obvious gila aku punya gigil.....huhuhuhu

masa tengah sembang dengan tasya boleh plak aku terkeluar nama...
SHAFIZ~~~
hahahahha...memang bodoh gila aku tergabung dua nama dalam satu.....
mau tak nye...
yang ati ni tengah panas...
yang tangan plak tengah rancak mesej dgn kawan aku....
yang mulut sibuk je bercerita dengan Tasya....
aku nak sebut nama lain keluar plak nama lain...


BIOL aku seketika masa tu....huhuhuhu
lepas je makanan siap aku dah mula fikir macam mana plak aku nak keluar dari kedai nie...

sebabnye kerusi member dia tu meman agk block jalan jugak la.....

potensi aku lalu dekat memang tinggi je....
ok, aku gagahkan juga diri ini melangkah keluar.....


ecehh ayat~~~hahahaha
masa aku lalu je sebelah dia...
sekali lagi mulut aku memang laju je keluar ayat nak nganjing...

"eh,tasya seronok couple dengan indon?"
haaa...ambil kau....
kena setepekkat muka kau...
padan la muka ye.....=P
balik ari kedai terus mood aku berubah....
nak mesej dengan kawan aku pun dah tak mampu....
nak online pun aishhh~~
entah la....
okay, sekarang aku dah melepaskan segala yang aku rasa kat sini...
so aku dah lepas sikit beban aku.....
dah rasa okay sikit dah dari tadi......
hope one day aku boleh lupakan dia terus...
aku dah tak nak ingat apa2 lagi pasal dia.....
aku nak hidup tenang dan enjoy tanpa dia.....
amin~~~~

No comments:

 
© IeykaShahidan