Monday, November 28, 2011

LOVE you my DEAREST friend~!!

Special to my dearest friend ever.......

aku mula kenal dia selepas aku putus dengan BF aku.....kalau xsilap aku on 18 julai 2011 mungkin....nie pun sebab aku buka balik komen2 lama antara aku dengan dia....sebab tu je aku boleh tahu bila aku kenal dia....dia sangat baik dengan aku....walaupun mula tu aku dengan dia tak pernah kenal tapi aku rasa seolah-olah aku dan dia dah lama berkawan.....dan dah lama kenal....masa aku sedih dia yang ceriakan aku...masa aku perlukan seorang teman untuk bercerita dia ada dengan aku....masa aku perlukan pendapat dia akan bantu memberikan pendapat dia pada aku....aku senang berkawan dengan dia...dan segala rahsia aku lebih suka untuk berkongsi dengan dia....aku tak pernah untuk berasa bosan mahupun tertekan bila sentiasa SMS dengan dia seperti mana aku bosan bila aku SMS dengan orang lain....aku rasa kalau aku tak delete inbox kat phone aku, rasa nya SMS dia dengan aku boleh cecah 10 ribu...eh, yeke??mungkin kot....sebabnya bukti sekarang aku dah tak delete inbox sejak 4 november 2011....msj aku dengan dia dah capai 1215...nie msj untuk nombor dia yang 1st untuk yang second plak aku dah tak tahu berapa banyak mesej aku dengan dia sebab aku dah delete inbox baru2 nie....so tak de bahan bukti.... =)

hari-hari ada saja topik untuk jadikan bahan untuk SMS......aku tak pernah sekali pun rasa bosan mesej dengan dia....pernah suatu malam tu aku stress dengan assignment, and study untuk test...kire busy giler la aku malam tu....then ada plak sorang member aku nie kol aku...sekali aku cakap " awak, saya tengah study nie dan banyak keje nak buat...kalau awak tak nak kena maki better awak letak je phone nie dan jgn ganggu saya okay??" dah la dia xsempat nak bg salam....sekali aku angkat terus cakap macam tu...adeh~~kjam gk aku nie eh? elok lpas 5 minit aku marah member aku si dia nie pun mesej aku.....eh, boleh plak aku layan baik dengan dia...haahaha kenape eh aku boleh layan dia baik?? pelik kan?? ermm, mungkin sebab dia nie special sangat dalam hidup aku.....dia dah banyak ceriakan hidup aku selama nie....lagipun setiap kali dia mesej aku, aku tak pernah nak rasa tertekan....masa yang aku tengah stress sekali dapat mesej dari dia terus tersenyum aku....sampai kan roomate aku pun perasan....siap dia dah tahu lagi siapa yang SMS aku masa tu...dan aku hanya mampu tersenyum...hehehe =)

aku rasa segala rahsia aku dia dah tahu pasal aku....setiap yang terjadi aku akan cerita pada dia.....kawan yang baik akan sentiasa dengar setiap masalah kite kan? cam dia nie jugak...apa jer aku nak cite sume dia dengar...tak pernah aku dengar dia cakap "saya tak nak dengar cerita awak" ataupun "saya bosan la dengar cerita awak" hope memang xde la kan.....aku pun sebenarnya sentiasa ada untuk dia if dia perlukan bantuan aku......aku tak tahu la sama ada dia cyekan aku ke tak...tak penting pun sume tu pada aku..as long as aku dengan dia berkawan dengan baik....btul x? alah, korang ye kan jela.....hehe 

one more thing, aku memang ada hati pun sebenarnya dekat dia nie....tapi, aku tahu aku bukan pilihan dia...dan aku pernah bagitahu dia aku hanya mampu suka kn dia dan mampu untuk berkawan dengan dia...aku tak mampu untuk lebih-lebih dengan dia...aku suka untuk berkawan dengan dia....aku akan jagahati dia sebaik mungkin...ini janji aku~!! aku SAYANG dia sebagai seorang kawan baik....aku harap dia pun tak kan lupakan aku.....pernah kadang-kadang bila mood aku dah giler aku terbayang untuk bersama nya....tapi hakikat aku xboleh nak bersamanya....dalam erti kata lain, biarlah aku sayang dia dari jauh daripada aku kecewa kalau suatu hari terjadi perkara yang tak diingini dalam perhubungan....


dia yang aku maksudkan dalam cerita nie adalah HAFIZ~~~

------------------------------------------------------------------------------------------------------

awak, sory eh saya wat cerita pasal awak kat blog saya pagi-pagi buta nie...hehehe kat sini saya nak cakap yang saya suka berkawan dengan awak....secara jujur saya tak kan lupakan awak...maafkan saya eh sebab selama nie banyak je saya dengki dengan awak....tapi, awak tahu kan semua tu gurauan je kan...awak pun tahu kan hidup nie x indah kalau asyik serious je..kan awak?? awak, thanx ye sebab sudi berkawan dengan saya selama nie.....thnx jugak sebab awak selalu layan otak giler saya....saya dah xtahu nak cakap apa dah awak...senang citer awak the best la...haaa, makin kembang la tu hidung awak bila saya puji awak lebih-lebih.....ingat eh, sekarang je saya puji lpas nie saya kebali pada asal....DENGKI itu lumrah kehidupan awak...xleh dipisahkan dah...hahahaha hope kita akan trus berkawan ye awak.....awak2, sudah la tu senyum sikit2.....saya puji sikit je pun ah senyum sampai telinga ea...parah awk nie eh??hahaha 

No comments:

 
© IeykaShahidan