Thursday, December 1, 2011

Kisah Aku Dan Latihan Industri....

Assalamualaikum semua.........
ermmmmm, hari-hari aku cakap aku sibuk kan....
s0, mesti ada yang cakap...
"kate sibuk tapi boleh plak dia nie update blog hari-hari.."
hehehehehehhehe =)
update blog tu satu kewajiban bagi aku la dear~~~
blog nie la tempat aku nak citer segalanya.....
blog aku kan so aku punya suka la nak buat apa story sekali pun....
blog nie aku jadikan tempat aku nak luahkan apa yang aku rasakan....
segala perasaan yang betul dan xbetul tu semua aku citer kat sini....
so, jangan la korang pelik kalau ada setengah entry aku yang mereng-mereng sikit ayat dia....
sebabnye dah nama pun luahan perasaan aku kan.....
memang aku jela yang boleh paham.....
kalau korang paham memang aku doakan korang panjang umur......

okay la......
yang sebenarnya aku nak citer pasal LI.....
LI???apa tu??
mesti korang xtahu kan??
LI tu sebenarnye LATIHAN INDUSTRI.....
nanti lepas sem 4 aku kena buat LI......
masa bulan 6 sampai la bulan 8....
2 bulan je pun.......
tapi kan, masalah nye sekarang nie aku xpilih tempat lagi untuk aku buat LI.....
orang lain dah sibuk cari tempat....
tapi aku macam relax je.....
adehhhh~~sibuk kot dengan assignment dan lab report...
sampai aku pun dah terlupa sebenarnya sal LI nie......
nasib la tadi ada member tolong ingat kan aku....

ermmmm, tadi aku ada call mama aku....
mintak pendapat dia kat mana aku nak buat LI....
so dia suggest aku buat dekat JABATAN KIMIA.......
okay, itu memang 1st choice aku la kan yang pastinya.....
tapi ada lagi 4 tempat yang belum aku isi......
kat mana lagi ea aku nak apply nie.....
s0, my mom said suh try tengok-tengok dulu....
dan mintak je kat mana pun......

adehhhh~~~
pening kepala aku fikir pasal LI nie......
kalau xbuat lingkup pointer aku....
sebab LI nie wajib bagi setiap student......
nak tak nak memang kena buat jugak la.........
tengok la esok aku try call kilang-kilang yang aku nak apply....
aku nak survey dulu...
sama ada provide penginapan and elaun ke tak......

okay la korang ye.....
sekarang pun dah pukul 3.38am mengikut jam di LAPPY aku nie.....
mata aku pun dah nagntuk......
esok aku ada kelas pulak pkul 8.......
kena la bangun awal esok nie....
petang pulak aku ada test TEKNIK PEMISAHAN....
wish me luck okay~!!!
nanti kalau aku dah dapat tempat untuk buat LI aku update lagi ye.....
sekarang nie aku dah pening-pening lalat fikir sal LI....
boleh jem jugak kepala aku kalau aku xtido lagi nie.....
so~~~~~~~~


SELAMAT MALAM korang~~~

No comments:

 
© IeykaShahidan