Friday, February 17, 2012

Duit Untuk Aku Kahwin !

Assalamualaikum . .

Korang pernah tak dengar Churp-churp atau says.com ? Mesti ada yang tahu kan . Kalau ada yang tak tahu meh sini misz ieyka nank bagitahu . Duk diam-diam noh . Baca nie sampai paham . Churp-churp dengan Says.com nie merupakan Social Share . Apa itu Social Share ? Hmmm~~


1. Apakah itu Social Share?


Social Share memberi pilihan kepada anda untuk memilih kempen yang anda suka dan kongsikannya kepada rakan-rakan anda! Anda akan dapat ganjaran atas setiap klik unik yang anda dapat dari link peribadi anda! Tiada had atas berapa kempen yang anda boleh kongsi!

2. Bagaimanakah saya melaksanakan Social Sharing?

Sungguh mudah! Pilihlah kempen yang mana-mana yang anda suka untuk berkongsi dalam Halaman Utama Churp Churp, karang mesej anda dengan link peribadi anda dan pilih platform-platform yang anda ingin berkongsi dengan! Semakin banyak anda menyebar, semakin tinggi pelung untuk mendapat ganjaran yang lumayan!

3. Bolehkah Churp Churp meyebarkan mesej-mesej Social Share aku secara automatik?

Ya! Anda boleh membenarkan Churp Churp menyebarkan mesej-mesej Social Share secara automatik. Anda boleh pilih frekuensi sebaran yang anda gemari. Mesej-mesej Social Share anda akan dipaparkan ke platform-platform yang anda izinkan.

4. Apakah yang Digalakkan dan Dilarangkan dalam Social Share?

Kami menggalakkan anda untuk mempersonalisasikan mesej-mesej anda semasa berkongsi ke Facebook, Twitter atau sebarang rangkaian platform sosial atau emel dan hanya berkongsi kepada rakan-rakan anda yang mungkin minat. Kami tidak menggalakkan anda menghantar spam ke halaman Facebook pengiklan dan pesaing mereka, berkongsi atas halaman web yang mecurigakan atau servis Pay to Click (PTC) dan meyebar kan dengan mesej yang memesongkan.


Kalau untuk yang Says.com pun konsep dia sama jugak macam yang churp-churp nie . Tapi , earning untuk says.com nie lebih cepat la untuk kita tahu . Sebab setiap sejam dia akan update earning yang kita dapat . Macam aku sendiri sekarang dah ada RM100 lebih . Baru 2 minggu aku main benda nie . Kalau untuk churp-churp pulak sekarang baru ada RM50 lebih . Aku jarang sikit nak buka Churp-churp nie . 

Sebagai bukti cuba tengok gamba yang dekat bawah nie .



Best kan ? So , tunggu apa lagi . Jom la daftar . 
Kalau nak daftar churp-churp klik kat sini : CHURP-CHURP MALAYSIA 
Untuk Says.com pulak korang klik dekat sini : SAYS.COM..

SEKIAN !

 

No comments:

 
© IeykaShahidan