Thursday, February 9, 2012

Ladies Day !

Assalamualaikum . .

Entry nie sepatutnya aku publish tahun lepas lagi . Tapi , disebabkan masalah-masalah tertentu terpaksa aku postpone dulu . So , sekarang ini boleh dah aku mula cerita pasal Ladies Day ! . Sebenarnya ini cerita pasal aku dan kawan-kawan aku keluar hangout sama-sama before minggu study week bulan 12 yang lepas . Ini first time aku keluar hangout dengan dorang semua . Awal-awal pagi lagi kitorang dah pergi sewa kereta . Semua sekali 3 buah kereta . Orang tak ramai pun . 10 orang je . Hehe . Kila macam biasa la naik kereta dia sendiri . Aku dengan yang lain sewa je kereta . Sewa kereta sampai dua buah . Bajet ramai je .

Yang jadi sampai 3 kereta tu bukan apa . Mula bincang ramai nak follow . Last-last sorang tak jadi nak follow . Kereta dah sewa . So , nak tak nak terpaksa juga la kan . Tak kan la nak pergi hantar balik . Mana boleh kan . Huhu . Apa-apa pun acara tetap dijalankan . Kitorang gerak pergi Pizza dekat Giant ! Pizza tu . Aku pun tak tahu la celebrate apa benda . Mungkin sebab semester 3 dah habis kot . Kejap je kan rasa .

By the way , aku memang beruntung sebab ada kawan-kawan macam dorang nie . Happening habis . Kat mana saja ada kitorang tetap slumber . Bising nye tak payah cakap la kan . Selalu kalau kitorang lepak mesti pilih tempat yang jauh sikit dari orang ramai . Ye la , kitorang nie kaki bising . 10 orang kan ? Memang bising la . Mana tak nya masing-masing punya cerita sendiri . Asyik ketawa je bila kitorang lepak sama . Best kan ada kawan macam nie .

Okay la ! Aku dah kering idea nak menaip . Biar gambar-gambar kat bawah nie je yang ceritakan segalanya . Tengok baik-baik ye .



Me , Tasya , Miza , Diya , Zeera , Almas , Jannah , Kila , Fika and the last one is Fizah . 


Pantang jumpa camera !


Nie pizza yang kitorang makan . 2 large pizza . Sedap !


The Best Moments Is Begin Here ! Love them much ever ! Friendship Last Forever !



No comments:

 
© IeykaShahidan