Wednesday, February 29, 2012

Happy Mood!

Assalamualaikum . .

Sebulan telah berlalu , aku dan dia sangat bahagia ketika ini . Cewahh~ Dalam entry sebelum nie aku ada bagitahu kan yang aku ada kenakan dia . Tapi, tak terhasil pun . Buat malu aku je . Haha ! Kalau tak ingat cerita apa cuba baca entry nie Alamak ! Kantoi sudah ~ . Masa yang aku kenakan dia tu aku memang tak percayakan dia . Harapan untuk aku setia dekat dia memang ZERO ! But , after aku kantoi tu day by day dia cuba untuk kembalikan kepercayaan aku . And now , I'm really love him ! 

He was so sweet and very loving and also caring guy ! Before , I never thought that he will cares about me like he did last night . Semua nye bermula bila aku update status dekat FB . 

"Knpe awk seksa hdup sy? Knpe awk kejam t'hadap sy?Awk phm x sy plu kn rehat utk kelas esok...Tp, knpe awk ganggu sy smpai xbleh tdo dgn aman...Sy benci bla awk dtg dlm hdup sy..T'seksa jiwa raga!Perut oo perut!! Tlong b'hnti dri skit..sy nk tdo..huhu"

Itu la status yang aku update dekat FB . After a few minutes , he text me and ask me either I'm okay or not . Then , I replied him by saying that I'm not okay ! Bla bla bla bla ~ He ask me kenapa aku tak kejutkan dia bangun . Dia cakap dia boleh teman aku . Memang betul dia teman aku pagi tadi even just for an hour . From 5am to 6am . Susah nak dapat someone yang sanggup berjaga untuk his girlfriend walaupun dia sendiri penat . Even though , it is just for a while but I'm really appreciate it . Thanx so much my dear ! For the first time since I'm with him , he shows that he cares of me . Now , I can conclude that he love me too . Yeayyy ! 

Keep smiling until now . Walaupun perut aku still sakit tapi bila teringatkan dia terus lupa sekejap yang aku sakit . Pergi kelas dengan semangatnya . Pagi-pagi lagi aku masuk kelas awal . Record ! Attend the class before the real time ! My class start on 8am but I arrived at my class on 7.50am . Wahh! Satu perubahan yang sangat menakjubkan . SYABAS ! Hahaha . Lepas habis kelas he text me again just nak tanya my condition . Bla bla bla bla . Sampai je aku dekat bilik he ask me to sleep . Dengan menurut perintah aku pun tidur until 12 noon ! Dia kejutkan aku bangun untuk ke kelas pukul 1 . Sweetnye dia !!! 

Bukan hari nie je la kan yang dia kejutkan aku . But for every morning dia akan kejutkan aku bangun subuh dan siap-siap untuk ke kelas . Memang aku impikan seorang lelaki seperti dia . Saat ini aku tak ada sebab untuk tinggalkan dia apatah lagi untuk permainkan hati dia . Now , his friend dah tahu tentang hubungan aku dan dia . Sudah sampai masanya jugak aku pun pecahkan rahsia yang aku simpan selama nie . Nak tahu siapa buka la FB . See at my relationship status . Benda nie dia sendiri yang request dekat aku . Susah jgak kan kalau lelaki yang nak request . Kebiasaannya perempuan je yang nak sangat benda tu . Aku dalam hal ini relax je . Buat apa nak paksa-paksa . Last-last nanti diorang sendiri akan inform kat semua . 

Aku akan jaga dia sebaik mungkin . Semoga Allah memberkati hubungan aku dan dia sehingga ke akhir hayat kami . Aminn~ Sayang kamu selalu ! Thanx for being my lovely boyfriend ! Tak mau nakal2 ye ! Kalau nakal jugak nanti saya serang awak dekat Kedah ! Lalalalala~ 

Sekian ! 
Hari yang ceria !

No comments:

 
© IeykaShahidan