Wednesday, February 15, 2012

No Title !


Sumpah mood aku tak stabil gila VAVITO tahap kritikal ! Arghh ~ !! Wanna scream loud and tell the world apa yang ada inside my heart . Why Ieyka ? Apa yang kau dah buat nie . Tengok aku senyum dan ketawa kan satu hari ini tapi hakikat jiwa aku kosong . Hancur berkecai . Tunggu detik untuk jatuh berderai ke tanah je . 

Ya Allah , mungkin semua nie terjadi atas kecuaian aku . Dan mungkin atas segala dosa-dosa kecil mahupun besar yang aku pernah buat . Tu balasan yang aku dapat lepas apa yang aku dah buat selama nie . Masih ada ruang untuk aku ke ek ? Pintu taubat masih terbuka ke untuk aku . Arghhh !! Cakap parent sikit pun aku tak nak dengar dulu . Bila dah jadi baru sekarang aku sedar . Its too late ! Ya Allah , berikan aku kesempatan untuk aku tebus segalanya . Kembali kan kehidupan aku seperti zaman kegemilangan aku dulu . 

Mama , Abah . . . 
Im sorry for lying you . Akak tak nak buat mama dengan abah sedih lagi . Cukup la tahun lepas akak dah buat mama menangis . Derhaka kan anak mama nie ? Degil tersangat2 . Akak sayang mama dengan abah . Tapi , akak dah tak tahu macam mana lagi nak buat . Dah tak mampu lagi dah . Anak mama dengan abah yang sorang nie dah give up ! Dah tak ada semangat lagi untuk teruskan kehidupan yang sementara nie . Berdosa kan akak bila melawan cakap mama dengan abah . Ada je akak buat mama dengan abah terluka . Ampun kan akak ye mama , abah . Sumpah ! Akak sangat sayang mama dengan abah sampai akhir hayat akak . Akak terpaksa berpura-pura happy depan mama dengan abah . Tapi , mungkin mama dengan abah dapat tahu kan kenapa hari ini akak diam je . Banyak menyendiri . 

Mama , Abah . . .
Akak tak boleh buat mama dengan abah bangga dengan akak macam anak2 mama yang lain . Akak banyak buat dosa kan ? Betul la pepatah melayu "Nasi sudah menjadi bubur" . Begitu jugak dengan kehidupan anak mama dengan abah yang sorang nie . Segalanya dah hancur ! Tak tahu la masih ada kesempatan untuk anak mama dengan abah atau tak . Harap masih ada . 

Mama , Abah . . 
Akak mintak ampun mintak maaf sangat2 dekat mama dengan abah . Akak tahu walaupun akak banyak buat salah banyak sakitkan hati tapi mama dengan abah tak pernah berhentikan untuk doakan kesejahteraan hidup anak mama dengan abah nie . Walaupun terluka tapi mama dengan abah tetap sayang kan akak kan ? Okay ! I'll change starting from today . Akak akan cuba jadi anak yang baik dan solehah . Akak patut bersyukur masih ada ruang untuk bernafas dekat muka bumi nie . Dengan masa yang ada nie walau singkat akak akan cuba sehabis baik untuk tebus segala kesilapan yang akak pernah buat selama nie . Akak akan patuh cakap mama dengan abah . Segala nasihat akak akan ikut . I love you mama , abah ! Sorry !


p/s: lepak and snap picture dengan my cats sambil mencari ketenangan .

Sekian !



No comments:

 
© IeykaShahidan