Sunday, February 12, 2012

Header For Them . .

Assalamualaikum . . 

Kebosanan telah melanda bila cuti semester kali nie . So , untuk menghilangkan tahap kebosanan yang kian parah nie aku pun mula kan kerja aku . Berblogging sepenuh masa . Dapat jugak hilang segala masalah bila aku mengadap blog aku yang makin cute macam tuan dia . Opsss ! Koya je kan ? Koya?? Apa tu . Koya tu maksud dia perasaan . Bahasa kelantan tu . Almaklum la aku duduk pantai timur dah hampir dua tahun . Cakap pun hampir fasih kalau aku speaking in Kelate . Pelik ! 

Okay ! Enough ! Bukan pasal bahsa yang aku nak cerita kan disini . Tapi , aku nak bagitahu yang aku ada create header untuk kawan-kawan aku . Best ! Dah boleh suruh dorang belanja aku nie . Hehehe ! Okay , korang tengok la sendiri header yang aku dah buat nie . Simple je . Sebabnya dorang nie nak kan sesuatu yang simple . Then, aku pn create la something yang look simple but nice . 



Nie first header yang aku buat untuk Farix . Simple sangat-sangatkan ? Masa nie aku tak ada idea nak buat header . Tapi , atas permintaan farix nie terpaksa aku tunaikan jugak . Seriously aku tak suka header nie .



Second header for Farix . Ini , look nice . Sesuai dengan dia yang sukakan Putih, Hitam dan Merah . Dia jugak mintak yang simple je . Ini la hasilnya .


Ini pulak header untuk Diya . Aku saja buat ikut kesukaan dia . Katanya nak yang skema je . Amekkaww ! Skema la sangat kan ? Dia suka bintang so aku bagi je bintang kat dia . Biar hari-hari dia tengok bintang . Purple because favourite colour dia . Menepati cita rasa kau tak diya ?



Nie Tasya punya . Dia nie lebih kurang macam aku jugak . Apa yang aku suka dia pun okay je . Macam kembar . Simple je . Serious aku suka header nie . Something different kalau kau letak kat blog kau .

Okay ! semua header yang aku publish simple je kan . Kalau korang nak suruh aku buat boleh je . Korang boleh tempah dekat aku je . Korang boleh tweet aku or email je dekat aku . Korang cuma perlu gitau aku je korang nak yang macam mana . Aku ikut citarasa korang . Harga pulak aku xde la nak ambil mahal-mahal sangat pun . Antara RM5 ke RM10 je . Itu pun ikut macam mana taste korang la . Kalau simple nie biasa RM5 je . Header simple untuk blog lebih menarikkan orang . Dari yang serabut bermacam-macam rupa ada . Terpulang la dekat korang macam mana . Macam aku suka kan yang simple je . Biar nampak kemas . 

Sekian !



No comments:

 
© IeykaShahidan