Thursday, February 23, 2012

New Life !


Assalamualaikum . .

Sekarang nie aku dah jarang sangat kan nak update blog . Busy ! Baru masuk semester 4 dah busy . Penat turun naik fakulti tu untuk jumpa lecturer . Jumpa ketua jabatan lagi nasib la kan semeseter nie tak perlu nak jumpa dengan Dekan macam semester 2 dulu . Kalau tak lagi banyak kerja . Aku jumpa lecturer semua tu sebab nak bincang dengan lecturer tentang subjek2 yang perlu aku ambik . Almaklum la kan semester lepas catat rekod yang ramai student repeat ! Adehhh ~ Lecturer memang strict kot masa tu . Terpaksa la terima hakikat ! 

So, sekarang aku dah decide berapa banyak paper yang aku perlu ambik . Semua sekali 9 subjek ! Memang banyak la kan . Tapi jam kredit 20 jam je . Tak la banyak sangat kan . Hope semester 4 nie aku boleh la skor . 4 FLAT mungkin ! hahaha . Hopefully la kan . Aminnn~~ 

Segalanya dah hampir selesai . Cuma ada dua tiga benda lagi yang masih belum selesai . InsyaAllah , minggu depan dah boleh selesai semuanya . Lepas tu boleh la aku fikir cara aku nak study pulak kan . Semester baru dengan azam baru . Aku sangat suka semester nie . Sebab aku dah makin rapat dengan lecturer . Almost , setiap hari aku akan berjumpa dengan lecturer . Bukan untuk bodek la kan yang pastinya . Hehehe ! Disebabkan aku selalu berjumpa dengan lecturer baru aku sedar banyak benda yang aku rugi sebelum nie . Dah tiga semester aku buang macam tu je . 

Belajar dari kesilapan ! Sekarang aku dah tahu sepatutnya aku kena jumpa lecturer sebab boleh dapat banyak info . Kalau dulu aku selalu jumpa dengan lecturer mungkin sekarang dah dean list mungkin ! Hahaha Pengharapan betul !

Okay ! sekarang aku dah penat . Need some rest !



No comments:

 
© IeykaShahidan