Tuesday, February 7, 2012

Kacau Bilau ! Punoh !

Assalamualaikum . .

Badly thinking about him ! But , he's belong to her . Before , I've promise to dear myself won't disturb him anymore . Even , just for one stop ! One stop ? What's meaning by that word . (Ayat aku . Suka hati la !) Hehe . One stop tu maksud dia saja-saja contact dia la . Sending him just wishes sms or make a miscalled to his phone . Get it ? That's great if you all get what I meant . Sorry , if entry aku nie bercampur aduk bahasanya . Rojak kan ? Well , I sound singing when I speak in Malay . (Bie , borrow your word okay !) Haha . Funny !

Actually , aku nak bagitahu yang aku tiba-tiba teringat kt dia . Someone yang aku pernah serahkan hati aku even just for moments . Her status make me hurt ! Her words make me sad ! Damn ! Before , you said you love me and waiting for me . But , bila aku uji kau cakap aku nak tunang kau terus declare with her . Why ? Nampak kan selama nie you not deeply love me . That's so faster ! Everything happen like a speed of light . Tapi , xpe . Aku boleh terima semua nie . Because everything happen is my fault . Aku yang buat keputusan macam tu . So, aku terima dengan redha . 

Redha ? Yes , I am ! Memang aku redha not pasrah just like her when we're together . Gila ! Nampak macam kau je playboy dalam kes nie . Dulu , kau dengan dia . Lepas tu dengan aku . Sekarang kau patah balik dekat dia setelah kau kecewa bila aku nak tunang . (Tipu jer nak tunang .) Hah ! Nasib la . Mungkin tu yang semua akan fikirkan bila tahu . Tapi , it's okay for me . Because the truth is out there . And I knew it from the beginning . No need to worry ! 

Mende la aku merepek nie . I have no words ! Wanna stop here ! Going to eat . Nasi Goreng and Kentang Goreng . Sedap ! Jom . 

(Jangan nak pening2 fikir apa yang aku tulis nie . Because aku sendiri tak paham dengan jiwa aku . That's why jadi macam nie .) LOL ! =P

No comments:

 
© IeykaShahidan