Monday, January 9, 2012

Adakah Hatiku Terjaga . .



Aku asyik fikir pasal hati orang je . Hati aku pulak macam mana? Aku sedar yang aku tak bahagia dengan dia . Tapi, aku masih lagi punya hati untuk fikirkan hati dan perasaan dia . Aku tak nak tengok dia kecewa . Aku tak nak tengok dia sedih dan terluka . Walaupun aku sendiri terpaksa terluka .

baru sebulan dah wat hal..lau kawin cam ner agak nye awk ek...open your mind

Apa mungkin benar apa yang my friend cakap kan . Aku buat keputusan bukan kerana apa yang kawan aku cakap . Tapi, aku memang tak boleh nak teruskan kehidupan aku kalau macam nie . Aku perlukan orang yang boleh jaga aku dan terima aku seadanya . Aku tahu kau memang sayang aku . Tapi, entah la . Aku mungkin tak serasi dengan kau . Dan mungkin jugak kau lebih bahagia bila bersama dia .

Adakah aku tersalah buat keputusan atau aku terlalu cepat sangat bagi keputusan . Telan mati bapak luah mati emak . Perlu ke aku gantung dulu . Dan biarkan keadaan yang menentukan segalanya . Haruskah? Ya Allah, aku buntu sebenarnya . Di manakah jalan yang patut aku temui . Merelakan atau melepaskan . Sanggup lagi kah aku dilukai . Adakah aku pentingkan diri sendiri?

2 comments:

Anonymous said...

No matter apa keputusan yg kau buat,hrp itu yg tbaik..jgn menyesal..Allah sdg menguji..:)

ieyka_shahidan said...

@Nur Atasya :: thnx dear . .to be always with me . . hope everything will be ok just like before . .

 
© IeykaShahidan