Wednesday, January 4, 2012

Alhamdulillah~!!

Assalamualaikum . . .



Alhamdulillah . Itu yang hanya aku mampu ungkapkan . Dan hanya itu saja yang aku mampu lakukan . Aku mengharapkan segalanya akan baik-baik saja . Aku hanya mampu bertawakal . Sekarang aku telah habis untuk tiga paper . Means tinggal lagi lima paper . Paper Kimia Kinetik tadi memang aku suka . Sebab naik segalanya yang telah aku study sebelum ini . Tapi, ada la jugak soalan-soalan yang aku agak pening dan keliru sejenak melihat soalan . Yang pasti 18 + 15 markah is already in my hand . 




Sure je kan . Yela, mana tak surenya aku dah check pun jawapan dia . Memang terbukti dan ternyata soalan tu memang aku score . Best kan . So, aku dah boleh senyum dah sekarang dan tarik nafas lega untuk subjek Kimi Kinetik nie . Lepas ini aku akan focus untuk subjek lain pulak . Senyum-senyum jugak tapi ingat 18 +15 markah yang aku dapat tu belum cukup lagi sebenar nya . So, apa-apa pun aku hanya mampu untuk doakan yang terbaik . 



Masa masuk dewan cuak je rasa . Sekali bila dah boleh check soalan . Ehem~!! Memang aku senyum sorang-sorang dalam exam hall tu . Mau tak nya dapat soalan yang sure aku mampu nak goreng . Tapi akhirnya stuck juga dekat soalan no 2 . Soalan yang aku mampu jawab dengan bangga soalan no 1 dan soalan no 4 . No 1 markah dia 15 yang no 4 pulak 18 markah . So, kira la total marks untuk setakat ini berapa dah aku mampu dapat . Betul kata abah aku dulu . Aku tak bodoh . Cuma aku malas je . Sekarang bila aku dah rajin sikit senang pulak aku jawab exam kan . Semangat tu penting . Ye dop?




Dah-dah~!! Tutup buku pasal Kimia Kinetik . Focus ye ieyka . Next paper Kimia Polimer plak . Belajar pasal apa pun entah la kan . Tu la masuk kuliah main je . Sekarang dah tak tahu pape . Kan da~!! Semangat nak study dah datang . So, jangan ganggu aku okay . Chauuuu dulu . Nak Study~!!

No comments:

 
© IeykaShahidan