Friday, January 6, 2012

Lazy!!!



Agaknya hari ini memang hari malas sedunia bagi aku mungkin . Bangun tidur memang lepak gila tak study . Padahal esok still lagi ada exam . Boleh pulak aku online dan download movie seharian hari ini . Petang tadi lepak pantai konon nak cari ketenangan . Memang aku tenang masa dekat pantai . Bila dah melangkah masuk dalam kawasan hostel . Mula la aku terfikir semula segala masalah yang serabutkan kepala hotak aku sekarang nie . Macam mana aku nak buat lagi pun entah la . Aku nasihat orang boleh la . Jangan ingat . Jangan fikir . Fokus exam . Aku sendiri bermasalah . Memang hancur . Aku malas nak makan . Malas nak lipat baju . Malas nak kemas bilik yang dah serabut nie . Malas nak study . Everything aku malas . FED UP DENGAN HIDUP YANG BERMASALAH . . . LOVE MAKE ME SUCK~!!!

No comments:

 
© IeykaShahidan