Thursday, January 5, 2012

Tak Mampu Lagi. . .

Assalamualaikum w.b.t . . . . . 



Sakit lama berulang kembali . Kenapakah? Tolong la jangan sakit lagi . Aku dah tak sanggup menanggung derita ini . Stop la sampai sini saja . Aku tak nak sakit . Seksa . Dulu masa matrik lecturer tak percaya yang aku betul-betul sakit . Last-last bila aku dah tunjuk darah siap mengalir keluar lagi . Tergamam kau tengok ek . Kan aku dah cakap kau tak percaya . Dapat gak aku MC masa tu lepas aku pergi jumpa doctor . Tapi, sekarang sakit itu kembali menyerang . 


Arghhhh~!!!!
Sakit la . Macam mana aku nak bertahan lagi kalau asyik sakit je . Dah dua tahun dah kenapa tak hilang-hilang lagi . Dah berapa orang doctor dah aku pergi jumpa . Tapi, tetap tak baik . Kenapa eh? Tak kuat lagi ke ubat yang ada sampai susah sangat nak baik . Agaknya nak suruh aku kahwin je kot dengan doctor yang rawat aku tu . Yela, senang kalau sakit terus dia kasi ubat . Dia rawat . Mesti Best . Eh, berangan jap . Walaupun hakikat tak mungkin aku dapat kahwin dengan doctor . Wannabe?


Shut up~!!
Diam . Jangan nak kecoh-kecoh pasal sakit nie . Biar aku tanggung sorang je . Selagi aku boleh bertahan . Aku akan tetap bertahan . Kalau tak tahan mati jela kan . Opss~!!Aku tak mintak tapi semua tu di tangan tuhan kan . Ajal maut semuanya hanya Dia saja yang tahu . Andai kita cakap nak bertahan sampai ke tua sekali pun kalau bukan dengan izinnya kita juga tak mampu nak bertahan kan . Berserah dan berdoa supaya dipanjangkan umur dan sembuh dari sebarang penyakit .Hindari lah dari perkara yang tidak di ingini . 


No comments:

 
© IeykaShahidan