Wednesday, January 4, 2012

Terluka~!!

Assalamualaikum.....




Entah mengapa aku terasa sakit melihatnya . Aku dapat merasakan ada sesuatu yang dia cuba sorokkan daripada aku . Siapa aku di hatinya . Dan mengapa dia lakukan sebegini terhadap aku . Siapa pula dia di hatimu sehinggakan kau tak mampu melupakan dia . Aku terluka lagi . Sakit aku melihatnya hanya aku pendam dan luahkan disini . Tak usah lah kau tanyakan tentang ini pada aku . Seharusnya kau sedar dengan apa yang telah kau lakukan saat ini . Apa mungkin kau sudah rela untuk kehilangan aku dari sisimu . Disetiap kali aku melihat kau dan dia saat itu juga hati aku terluka dan sakit . 








Aku cemburu . Kenapa kau tak pernah faham hati aku . Kenapa kau tak pernah kotakan janjimu . Acap kali kau sakiti aku . Acap kali kau lukai aku . Apa salah aku . Dimana silapnya aku sehingga kau buat begini pada aku . Aku telah cuba untuk menyayangi dan mencintaimu . Dan aku telah cuba untuk mempercayaimu . Tapi, kenapa seolah-olah kau mempersendakannya . Kau tak hargai aku . Apa kau telah lupa janjimu pada aku . Ingatlah akan hati yang terluka dan air mata yang membasahi pipi . Aku dah penat untuk terus terluka dan menangis . 





"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi"


p/s :: aku melihat sgalanya . dan aku akan diam seribu bahasa . jangan pernah tanya aku jika aku hilang dari pandangan mu . jangan pernah cari aku jika aku menyepikan diri tanpa khabar berita . anggaplah aku memberi ruang untuk kau dan dia .

2 comments:

Shereen Yahya said...

sabar ea . jgn sedih2 .

jom bca entri sheryn >> http://shereen-yahya.blogspot.com/2012/01/hanya-perlu-kesabaran-kebesaran-hati.html

Anonymous said...

jgn cdyeh2...

 
© IeykaShahidan