Thursday, January 5, 2012

Tak Terurus..

Assalamualaikum.....

Aduh~!! Penatkan study . Sampaikan hidup aku dah tak terurus dah sekarang nie . Bilik macam apa je aku tengok . Tak ada selera aku nak tidur kadang-kadang tu . Meja study penuh dengan benda-benda tak sepatutnya . Katil pulak berselerak tarak dah . Nasib la . Tak de sape la nak ambik aku jadi bini kalau tengok gaya macam nie . Tu belum kira bab makan lagi . Kalau cerita bab makan pulak memang rajin la sangat aku makan . Dalam sehari sekali je aku makan . Tu pun kalau aku rajin la kan . Kalau tak memang aku tak sentuh pun la makanan . My mom said "study2 jugak kesihatan kena jaga" . 




Demam masa first paper memang mencabar jugak la rasakan . Dah la demam esok tu pulak sakit perut sebab malam sebelum exam makan pedas gila-gila punya nasi goreng . Amekkkaww!! nak sangat kan Nasi Goreng Cili Padi Pedas . Sekali makan memang dah insaf terus . Memang dah tak sanggup lagi makan pedas . Bahana makan nasi pedas sakit perut sampai dua hari . Jawab exam dengan perut yang tengah sakit . Dugaan~!! Apa yang aku jawab untuk dua paper tu pun entah la kan . Biol-biol jugak kepala aku nak jawab soalan . Pasrah jela dengan result nanti . HUHUHU




Agaknya bila la keadaan yang serabut aku nie nak tamat . Dengan baju yang dah menggunung tinggi akibat tak basuh . Nasib la ada dobi . Hantar dobi je . Esok jela k aku jemur baju-baju yang dah dibasuh tu . Terima kasih la ye akak dobi sebab baju-baju saya . For second time aku hantar baju kat dobi selama 21 tahun aku hidup . Eh, dah 21 rupa nya umur aku tahun nie . Baru sedar . Ngeee~~ 

Sekarang kepala aku pun dah mula pening-pening . Badan pun dah terasa panas macam masa aku demam dulu . Dah tak mampu sebenarnya nie . Aku nak tidur sudah . Malas la aku makan ubat . Sorry . Nite . Wasalam .

No comments:

 
© IeykaShahidan