Sunday, January 1, 2012

Not Ready For It~!!

Assalamualaikum.....
Sobahan Nur~~!!
Khaifa halukum??

Ecehhh~~ tiba-tiba jer cakap arab budak nie ea? Buang tebiat agaknye mungkin? Dulu masa bljar arab tak plak kan nak bercakap arab....Sekarang dah teringin nak cakap arab...Aissshhh~!! Masalah betul budak nie kan? Apa-apa pun niat aku suatu hari nanti nak kuasai banyak bahasa....Hope tercapai~!! InsyaAllah...

Okay~!!
Berbalik kepada tajuk entry....apa yang sebenarnya aku tak ready nie? Kahwin ke? Aishhh~~!! Im still young okay..Of coz la kan tak ready lagi...Tapi, sekarang bukan aku nak cerita pasal kahwin2 nie...Yang aku nak ceritakan pasal my first paper yang akan berlangsung pukul 12 nanti....Totally aku memang tak ready pun...Masih banyak yang belum aku kuasai....

PRINSIP EKOLOGI
Eh apa tu ea??
Haaa~~ nie la subjek yang aku nak jawab kejap lagi....4 jam kredit kot untuk paper nie...dah la berkaitan dengan biology je...macam la aku nie jenis otak minat biology....Banyak benda nak kena hafal untuk subjek nie....nasib la kan paper nie mula2 sekali..kalau dah last2 aku rasa ke laut jugak aku...huhu Aku memang tak minat nak membaca...Kalau bab2 nak menghafal formula pape tu memang aku minat tahap kritikal....

So, persoalan sekarang aku nie dah habis study ke? sempat je update blog.. Actually, aku memang belum habis study....Kalau ikutkan semalam mungkin dah boleh habis..tapi, macam mana entah tiba2 aku demam...dah pending seketika aku nak study....Memang totally out aku malam tadi....Duduk library berjam2 tapi apa pun xboleh....Sebabkan pening kepala yang melampaui batasnya.....Sekarang nie aku TAWAKAL jela....Setakat mana yang aku mampu jawab aku jawab je kjap lagi.....

Semoga jalan untuk aku jawab soalan kejap lagi cerah la kan...supaya mudah je aku nak mengarang essay~~ Dah lama sebenarnya aku tinggalkan zaman2 tulis essay nie...dah dua tahun aku ak terjebak dengan mengarang essay...Yela, amik kimia mana nak datangnya essay kan? Hope everything well la kjap lagi...Tengok condition sekarang pun tak tahu la kan...Still pening2 dan badan pun macam agak2 panas la...But, dont worry about me...Aku boleh berjalan lagi..Tu yang penting..hehe

WISH ME LUCK IN PAPER PRINCIPLE ECOLOGY~!!!
ON 12 NOON UNTIL 2 PM.......
AT DSM........

No comments:

 
© IeykaShahidan