Monday, January 2, 2012

Love You Now And Forever...

Cinta.....
Aku masih mengharap cintanya....
Biarpun dia tidak pernah peduli...
Tentang rasa cinta di hati ini....

Cinta....
Masih ada cinta untuknya....
Cinta sejati yang suci....
Biarpun janji tiada terpatri....

Aku sayang padanya, terlalu mencintainya.....
Bukan untuk seketika, tetapi untuk selama-lamanya....

Tetapi cinta, aku tak mahu simpati darinya....
Dan ingatlah cinta, aku tak peduli tentang kebenciannya....

Melupakanku itu pilihannya...
Melupakannya tiada bagiku....
Kerana aku sangat meyakini.... 
Tentang cinta di hati ini....

Cinta ini takkan terhenti....
Biarpun diri ditinggal pergi...
Biarlah aku sendirian di sini....
Ditemani cinta yang masih menanti....

p/s:: always love you capital A



3 comments:

Unknown said...

wah..
sedang hangat bercinta ke?
;)

ieyka_shahidan said...

@sya fieqa :: xla, sedang ingin bercinta je..haha

m2m news said...

I wanted to thank you for this excellent read!! I definitely loved every little bit of it.

 
© IeykaShahidan