Friday, December 9, 2011

Aku Sakit~!!

Makin lama makin sakit je....dah lama dah aku macam nie....kejap baik kejap datang balik penyakit nie.....urut pun rasa tak hilang jugak...apa kena sebenarnya nie ea? kalau pergi jumpa doktor agak2 apa dia akan buat ye? mampu tak dia pulihkan dengan secepat mungkin tanpa aku kena makan ubat? masalah sebenarnya aku dengan ubat nie...huhuhu

kalau dah sakit teruk gila2 baru aku cari ubat..kalau sikit memang susah aku nak makan ubat....kalau kate aku demam ke apa ke memang aku tak kan makan ubat pun.......memang lambat la baik...demam paling aku tak suka...seksa hidup aku..nasib la aku nie memang susah nak kena demam..untung~~hahaha

tapi sekarang nie aku tak nak la cerita pasal demam2...sebab penyakit yang aku dapat nie bukan demam...tapi sakit belakang....bila aku duduk xtegak dalam tempoh yang lama memang kritikal la sakit....azab weh kalau kena....kadang2 berdiri lama pun aku tak boleh....masa dulu dah pernah kena dah sakit macam nie...tapi sekarang nie kena balik...aku sendiri pun tak tahu kenapa...nak kata aku buat kerja berat?? apa je...aku asyik wat kerja menghabiskan waktu dengan MR.FROGY aku je.....(sleep)

korang rasa kan patut tak aku g jumpa doktor dan cek kenapa aku sakit belakang? aku rasa malas gila nie nak p jumpa doktor.....sebab aku dah banyak kali kot pergi Pusat Kesihatan tu.....Untung MA hensem kan??hahaha (sempat je menggatal)

ermmmm, aku pun tak tahu patut ke tak....tapi, nampak gaya memang macam tak je aku nak pergi Pusat Kesihatan tu....tengok dulu la macam mana keadaan nanti....!!

No comments:

 
© IeykaShahidan