Saturday, December 24, 2011

Masa Lalu...


ermmm, malam nie hati aku berminat plak nak baca entry2 aku yang dah lama2. Ada entry yang aku suka dan ada yang kalau aku baca aku rasa macam nak nangis je. Tak sangkakan dah hampir dua tahun aku terjebak dengan virus blogger nie. Banyak jugak kan kisah suka duka aku dekat sini. Kalau baca balik semua post2 aku yang dah lama macam best sangat. Kenangankan semua tu. Tanpa kenangan tak de la kehidupan sekarangkan. Korang cube2 la rajinkan diri untuk baca semua entry aku. Banyak benda sangat aku post. Sampaikan aku sendiri pun penat jugak nak baca. Tapi, ada la yang betul2 aku tertarik nak baca. Korang rasa entry berkaitan apa? Tak perlu la kan aku bagitahu entry apa yang aku baca sehingga hati aku sayu. Segalanya masa lalu aku. Masa lalu yang tak mungkin aku dapat ulang lagi. Dan biarkan masa lalu itu berlalu pergi dari hidup aku. 

Masa Lalu

tiada tetesan air mata
ku rasa kini kering sudah
meratapi masa laluku
yang tak berpihak kepadaku

kini engkau ada dimana
ku tak tahu apa kabarmu
mungkinkah nanti ku temui
dirimu yang aku cintai

tertulis kisah cerita kita
begitu indah masa laluku
dia menangis di pelukanku
lalu berkata ”pertahankan aku”

 dimana kini masa laluku
apakah engkau mendengar laguku
yang telah tersaji hanya untukmu
sebagai pelengkap cerita hidupku


Sekarang aku dah punya kehidupan baru. Kehidupan bersama kawan2 yang sentiasa sayang pada aku dan sentiasa bagi sokongan pada aku. Love you all damn much ever~!!




No comments:

 
© IeykaShahidan