Saturday, December 17, 2011

Terima Kasih Tuhan


arghhh~!!!
Kehidupan aku sekarang sangat tidak menentu...dalam seminggu macam2 benda aku kena lakukan...TEST, QUIZ, REPORT dan paling aku tak suka sekali KELAS GANTI on weekend....sangat tertekan~!! bercampur pulak dengan masalah yang berkaitan hati....yang sedang merindui keadaan di kampung halaman....

"study baik-baik" 

seringkali aku dengar ayat ini tatkala aku hubungi keluarga aku untuk bertanya khabar dan melepaskan rindu yang terpendam..namun aku?? kenapa aku begini dan kenapa aku begitu...ada masa yang panjang aku sibuk bermain...ada masa yang free aku habis kan masa itu dengan melakukan perkara yang kurang manfaatnya....dan kini aku mula tertekan~!! seandainya aku mampu untuk bahagikan masa aku sebaik mungkin....istilah "stress" tak kan wujud dalam otak pemikiran aku.....semua terjadi atas kesalahan aku......

bertambah kerja aku bila DEMONSTRATOR lab aku call....

"your lab report for experiment 2, 7 and 9 is missing"

what?? how should it happens?? means aku kena buat semula untuk that 3 lab report dan kena submit on this TUESDAY....Oh my~!! sempat ke aku untuk siapkan semua lab report tu dalam masa yang singkat nie.....bila tengok muka aku memang aku slumber..tapi dalam hati dan jiwa.....arghh~!! wanna cry~!! wanna scream loudly~!!and tell the world "im stress"...whatever it is, aku terima dugaan ini dengan tenang....mungkin ini sebuah dugaan yang perlu aku telan pada ketika ini.......hikmah disebaliknya hanya DIA yang tahu.....THANX ALLAH kerana memberikan aku dugaan....dan dengan dugaan ini aku sedar bahawa ALLAH masih sayangkan aku.....


No comments:

 
© IeykaShahidan