Tuesday, December 20, 2011

Aku Terluka...

kau jaga hatinya....
kau lukai hatiku....
di mana letaknya sayang kau padaku....
kau kecewakan aku....
disaat aku bersama kau kenapa perlu ada dia...
aku tahu aku tak layak untuk mendampingimu....
bawalah cinta kau pergi....
bawalah hatimu untuk terus bersama dia...
dan tinggalkanlah aku di sini....
untuk terus merawat luka yang kian dalam....
andai hari esok kita bertemu....
janganlah kau kembali...
kerana aku tak mahu di sakiti lagi....
terlalu perit untuk aku lupakan dirimu...
nafas aku terhenti tatkala dia meluahkan kata...
kata yang begitu menyakitkan aku....
aku nampak...
dan aku tahu....
hatimu bukan untuk aku...
pergilah sayang....
pergi sahut cintanya....
dan tolong....
tolong lupakan aku...
janganlah kau terus sakiti aku lagi....
aku terluka....
tak perlu lagi kau katakan sayang padaku....
tak perlu jua kau ucap kata rindu...
itu amat menyakitkan aku....
di depanku kau kata sayang padaku....
hakikat kau sayang padanya...
kenapa begini??



\
PERGI LAH KAU DARI SISIKU~!!
aku PASRAH....!!!

No comments:

 
© IeykaShahidan